تاریخ نشر بازی آنلاین FOOTBALL FOR FRIENDSHIP WORLD اعلام شد

© Photo / Press Center of Gazprom International Children’s Social Programme Football for FriendshipFOOTBALL FOR FRIENDSHIP WORLD
FOOTBALL FOR FRIENDSHIP WORLD   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برنامه بین‌المللی اجتماعی کودکان گازپروم "فوتبال بخاطر دوستی" که در ۲۱۱ کشور و منطقه جهان حضور دارد، تاریخ نشر بازی Football for Friendship World را اعلام کرد.

براساس خبرنامه نشرشده توسط سازماندهندگان این بازی، نمایش جهانی به تاریخ ۱۰ دسمبر سال ۲۰۲۰، روز جهانی فوتبال، پلان شده است. بازی جدید چندنفره براساس ارزش‌های مهم برنامه مثل دوستی، صلح و برابری طراحی شده است.

در میان نخستین کاربران ثبت‌شده ۱۰۰ مجموعه لوازم فوتبالی و لباس فوتبالی برنامه "فوتبال بخاطر دوستی" و اتحادیه فوتبالیست‌های روسیه، به قرعه‌کشی گذاشته خواهد شد.

مجموعه‌های مذکور به برندگان به تمام نقاط جهان فرستاده خواهند شد.

نخستین کاربران در کشورهای مختلف فرصت اشتراک در مسابقات براساس قوانین "فوتبال بخاطر دوستی" را دریافت می‌کنند و به عنوان تیم‌های بین‌المللی یکجا می‌شوند. بازیکنان می‌توانند در مسابقات زنده با بازیکنان از تمام جهان اشتراک کنند و تیم‌ها بسازند و آنها را مدیریت کنند، همچنان کاربران می‌توانند به عنوان طرفدار و تماشاچی شرکت کرده، از تیم‌های دوستان شان حمایت کنند. شعار بازی Football for Friendship World "با اتحاد دوستان، دنیا را متحد می‌سازیم".

دو هفته قبل از نشر رسمی بازی، در پلتفرم Football for Friendship World مسابقات قهرمانی آنلاین "فوتبال بخاطر دوستی" برگزار می‌شود که در آن ورزشکاران نوجوان ۱۰ الی ۱۴ ساله از بیش از ۱۰۰ کشور و در ۳۲ تیم دوستانه، ۵۵ مسابقه انجام می‌دهند.

بازی نهایی به شکل زنده نشر خواهد شد. روبرتو کارلوس، اسطوره فوتبال جهان، سفیر جهانی این برنامه می‌باشد.

برای اشتراک در نخستین مسابقات قهرمانی آنلاین جهانی در تاریخ "فوتبال بخاطر دوستی" باید به http://participants.footballforfriendship.com/ درخواست فرستاده شود. برندگان مسابقات قهرمانی تکت بازی نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱ در استانبول، دریافت خواهند کرد.

اوپراتور جهانی "فوتبال بخاطر دوستی" – گروپ ارتباطات AGT و طراح بازی Football for Friendship World تیم بین‌المللی DataArt، می‌باشد. این بازی برای نخستین کاربران رایگان خواهد بود.

معلومات درمورد برنامه:

برنامه بین‌المللی اجتماعی کودکان "فوتبال بخاطر دوستی" توسط شرکت گازپروم از سال ۲۰۱۳ تحقق می‌یابد. در طول هفت فصل، این برنامه ۲۱۱ کشور و منطقه جهان را در بر گرفته و بیش از ۶ هزار اشتراک‌کننده و بیش از ۵ میلیون طرفدار داشته است.

اشتراک‌کنندگان برنامه – فوتبالیست‌ها و خبرنگاران نوجوان – پسران و دختران ۱۲ ساله، منجمله معیوبین می‌باشند. فوتبالیست‌های نوجوان از کشورها و فرهنگ‌های مختلف را در تیم‌های مختلط نمایندگی می‌کنند و به مثال خود نشان می‌دهند که ملیت، جنسیت و توانایی‌های فزیکی نمی‌توانند مانع بازی‌کردن در یک تیم شوند. خبرنگاران نوجوان رویدادهای این برنامه را در مرکز مطبوعاتی بین‌المللی کودکان را پوشش می‌دهند. تمام اشتراک‌کنندگان پس از برگشت به کشورهای شان به عنوان سفیران جوان شناخته می‌شوند و تجربه‌یی را که در "فوتبال بخاطر دوستی" کسب کرده اند با دیگران شریک می‌سازند و ارزش‌های انسانی – دوستی، برابری، عدالت، صحت، صلح، وفاداری، پیروزی، سنت‌ها و غرور را ترویج می‌کنند.

یوفا، فیفا، فدراسیون‌های فوتبال و کلوب‌های مشهور جهان، ورزشکاران مشهور، سیاسیون، فعالین هنر از "فوتبال بخاطر دوستی" حمایت می‌کنند. این پروژه چندین جایزه جهانی و ملی در بخش مسوولیت اجتماعی، ورزش و ارتباطات، منجمله ریکارد جهانی بخاطر چندین ملیت ترین تمرین فوتبال در تاریخ، بدست آورده است.

در سال ۲۰۲۰ "فوتبال بخاطر دوستی" به شکل آنلاین برگزار می‌شود.

پلتفرم دیجیتلی ویژه بیش از ۱۰ هزار بازیکن تمام سنین را متحد می‌کند و پایگاهی برای مسابقات بین‌المللی کودکان و همچنان میدان بازی که در آن هر فرد علاقمند بتواند تمرین کند و در تیم‌های بین‌المللی مختلط متحد شود و بازی دوست‌داشتنی "فوتبال بخاطر دوستی" را از داخل خانه بازی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала