Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی یوونتوس: از تیم راضی‌ام اما می‌توانستیم بهتر باشیم

© AFP 2023 / FILIPPO MONTEFORTEİtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon
İtaliya futbolunun əfsanələri: Paolo Maldini, Andrea Pirlo və Canluici Buffon - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی یوونتوس معتقد است که از نتیجه بازی شاگردانش در خانه فرنس واروش مجارستان راضی است اما عملکرد آنان انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس شب گذشته توانست 4 - 1 فرنتس واروش را شکست دهد. آندره پیرلو، سرمربی ایتالیایی بانوی پیر پس از پایان بازی، در نشست خبری حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فرانس‌واروش 1 – یوونتوس 4؛ بریس موراتا هدایت‌کننده‌ی بیانکونری به مسیر موفقیت
او در بخش نخست از صحبت‌هایش در مورد بازی شب گذشته شاگردانش گفت:«به خاطر نتیجه راضی هستیم اما  می‌توانستیم نمایش بهتری داشته باشیم. به نظر من آنها در این بازی می‌توانستند کمی از تکروی‌های خود کم کنند و خیلی زودتر از این‌ها می‌شد کار حریف را یکسره کنیم. سبک بازی ما طوری است که با دو مهاجم و دو بال کار می‌کنیم.»
پیرلو در ادامه همچنان با انتقاد از بازیکنان تیمش گفت»:«اشتباهات زیادی را به  خاطر رضایت از خودمان داشتیم و نیاز داریم تا بهتر شویم. صحبت‌های کاپلو مبنی بر صحبت با مهاجمان درباره فداکاری بیشتر و پاس دادن به دیگر بازیکنان؟ با بازیکنانم صحبت می‌کنم اما آن‌ها تصمیماتشان را در زمین مسابقه می‌گیرند. آن‌ها می‌توانستند کمتر خودخواهانه کار کنند و بازی را زودتر به نفع خودمان تمام کنیم.»

سرمربی تیم یوونتوس در پایان صحبت‌هایش اظهار داشت:«با دو مهاجم و دو هافبک کنار بازی می‌کنیم. زمانی که همه بازیکنان را در حالتی آماده داشته باشیم می‌توانیم ارزیابی کنیم کچه کسانی را کنار هم باید قرار داد. تا اینجا همه بازیکنان با آمادگی کامل نبودند. آرتور؟ او از ابتدا خوب نبود. احساس بیماری و تهوع داشت. آماده بودیم تا او را پس از 20 دقیقه بازی تعویض کنیم اما او خواست تا حداقل تا انتهای نیمه اول در زمین باشد. او باید در پستی هجومی بازی می‌کرد اما به دلیل مشکل تنفس و دوندگی عقب‌تر کار کرد.»

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала