Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مربی بارسا: تراشتگن ثابت کرد که دروازه بان بزرگی است

© AP Photo / Peter MorrisonRonald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo)
Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در مورد بازی مقابل دیناموکیف در لیگ قهرمانان اروپا و پیروزی نزدیک تیمش صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان، سرمربی هالندی بارسلونا پس از پایان بازی تیمش برابر دیناموکیف در نشست خبری حضور پیدا کرد و به ستایش از عملکرد دروازه بان آلمانی تیمش پرداخت.

باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
فهرست بازیکنان بارسا برای مصاف با آلاوز؛ تراشتگن دعوت نشد + عکس
کومان در ابتدای صحبت‌هایش در مورد عملکرد آندره تراشتگن:«از ترشتگن تشکر می کنم که امروز عالی بود و جلوی دریافت گلهای بیشتر را گرفت. امروز از نظر بازی بدون توپ خوب نبودیم. گاهی نمی توانی پرس کنی و وقتی پرس می کنی، به حریف فضا می دهی. وقتی می خواهیم فشار بیاوریم، همه با هم فشار می آوریم و البته تردیدهایی وجود داشت.»
مربی آبی‌اناری‌ها در ادامه اظهار داشت:«به طور کلی از نظر دفاعی خوب بودیم اما امروز موقعیت ایجاد کردند و باید صحبت کنیم و از نظر بازی بدون توپ بهتر شویم. ترشتگن ثابت کرد که دروازه بان بزرگی است. خوب تمرین کرده است و روی فرم به نظر می رسد.»

بارسلونا در شبی که موقعیت های خوبی را از دست داد و البته مارک آندره تراشتگن نیز درون دروازه فوق العاده ظاهر شد، 1-2 دینامو را مغلوب کرد و به سومین برتری متوالی دست یافت. بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه چهار و با متوقف شدن لیونل مسی در محوطه صاحب یک ضربه پنالتی شد که خود این بازیکن موفق شد گل اول بارسا را به ثمر برساند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала