Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موراتا: در یوونتوس همه چیز دارم؛ رونالدو یک هم‌تیمی عالی است

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر موراتا
موراتا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلورو موراتا، مهاجم اسپانیایی یوونتوس می‌گوید که او از بودن در این تیم خوشحال است چون همه نیازهایش در این تیم برطرف می شود.

به گزارش اسپوتنیک، آلوارو موراتا پس از پایان بازی مقابل فرنتس واروش که با گلزنی خودش هم همراه بود در حضور خبرنگاران حاضر شد و به ستایش از یوونتوس و فوق ستاره این تیم پرداخت.

یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فرانس‌واروش 1 – یوونتوس 4؛ بریس موراتا هدایت‌کننده‌ی بیانکونری به مسیر موفقیت
مهاجم اسپانیایی بانوی پیرابتدا به ستایش از کریستانو رونالدو گفت:«نیازی ندارم تا به شما بگویم که رونالدو چه چیزهایی ارائه می‌دهد. او یک هم‌تیمی عالی است، با همه حرف می‌زند، به همه کمک می‌‌کند و مهم ترین بازیکن تیم ما است. امیدواریم که بتوانیم به گلزنی ادامه دهیم و او ما را به سطحی برساند که در ذهنش آن را پیش‌بینی کرده است.»
موراتا در ادامه در مورد حضورش در یوونتوس گفت:«زمانی که به یوونتوس برگشتم، گفتم که احساس می‌کنم بازیکن کامل‌تری شده ام و با توجه به خوبی‌ها و بدی‌هایی که در کارم مشاهده کرده ام به بلوغ رسیده‌ام. احساس خوبی دارم و مهم تر از همه این است که تیم دوباره در مسیر پیروزی قرار گرفته است. باید ادامه داد و می توانیم خیلی بهتر شویم. خوشحال هستیم. کسب سه امتیاز خارج از خانه در لیگ قهرمانان می تواند ما را شاد کند.»
موراتا در پایان افزود:«انگیزه‌هایی که در فوتبال نیاز دارم همان انگیزه‌هایی است که در زندگی شخصی نیاز دارم. احساس خواسته شدن و دوست داشته شدن. فکر می‌کنم همه این‌ها را در یوونتوس دارم. هنوز می‌توانم پیشرفت کنم و باور دارم می‌توانیم در کنار هم رشد کنیم و پیش برویم. می‌دانم که آن‌ها شخصیت خودشان را دارند و من باید از کیفیت آن‌ها استفاده کنم تا در لحظه درست، در مکانی درست قرار داشته باشم. برای گلزنی یا پاس. من در خدمت تیم هستم و مشکلی نیست که با آن‌ها هماهنگ شوم

مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس پیش از این به ستایش از عملکرد مهاجم اسپاینایی پرداخته و اعلام کرده به این دلیل موراتا خریداری شده که او می‌تواند در کنار دیبلا و رونالدو بازی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала