Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هزارمین پیروزی رقابت‌های مسترز برای نادال + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رافائل نادال
رافائل نادال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رافائل نادال تنیس باز معروف اسپانیایی امروز با پیروزی در بازی‌های تنیس پاریس، به هزارمین پیروزی دوران حرفه‌ای اش دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ رافائل نادال چهارشنبه شب در مسابقات تنیس مسترز پاریس با پیروزی برابر حریف‌اش توانست به مرحله یک شانزدهم نهایی راه پیدا کند ولی او با این برتری تعداد پیروزی‌های دوران حرفه‌ای خود را به عدد 1000 رساند.

رافائل نادال 34 ساله تنها چند هفته پس از سیزدهمین قهرمانی‌اش در "رولان گاروس" که به او اجازه داد 20امین گرند اسلم خود را در کارنامه‌اش ثبت نماید، دوران درخشان خود را در بازی‌های مسترز هزار پاریس ادامه می‌دهد. چهارشنبه‌شب ، مرد شماره 2 رنکینگ ATP در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات در 3 ست (4-6 / 7-6 / 6-4) حریف‌اش فلیسیانو لوپز را از پیش رو برداشت تا به دور بعد صعود نماید، این یکهزارمین پیروزی حرفه‌ای او در تور ATP بود. یک موفقیت بزرگ که فقط یک چیز را برای اسپانیایی برجسته می‌کند: کهولت سن.

رافائل نادال در اظهارنظرهای گزارش شده توسط وی‌لَو تنیس به تلویزیون تنیسATP  گفت: "نکته بسیار منفی در مورد این پیروزی 1000ام این است که گویا من پیر شده‌ام (می خندد). برای برنده شدن در 1000 بازی باید حرفه‌ای طولانی مدت داشته باشید. من به وضوح از این رقم بسیار راضی هستم. من از ATP، فدراسیون تنیس فرانسه و همه کسانی که از من حمایت کردند تشکر می‌کنم. متشکرم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала