Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز مذاکرات راموس با رئال بر سر قرارجدید

© Photo / Instagram/ Pilarrubio_oficialراموس و خانواده اش
راموس و خانواده اش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرخیو راموس و رئال مادرید گفتگوهای بر سر تمدید قرارداد کاپیتان را آغاز کردند.

به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو راموس و رئال مادرید سرانجام "مذاکرات خود را در مورد قرارداد جدید" آغاز کردند و کاپیتان خواستار معامله در برنابئو تا سال 2024 شد زمانی که 38 ساله می‌شود.

راموس تابستان سال آینده در برنابئو قرارداد ندارد و می‌تواند با باشگاه‌های خارج از کشور در مورد احتمال انتقال آزاد در جنوری صحبت کند.

گزارش‌ها در اسپانیا حاکی از آن بود که رئال نسبت به پیشنهاد راموس برای معامله دو ساله مورد نظر وی احتیاط کرده زیرا سیاست آنها در واگذاری قراردادهای 12 ماهه به بازیکنان بالای 30 سال است.

اما راموس 34 ساله هنوز در تیم زین الدین زیدان یک شخصیت حساس است و اخیراً در ال‌کلاسیکو و در بازی مقابل اینترمیلان در لیگ قهرمانان گل‌های تعیین کننده‌ای به ثمر رساند. طبق ادعای ESPN رئال اکنون "گفتگوها" را با راموس در مورد تمدید قراردادَ در پایتخت اسپانیا آغاز کرده است.

آنها ادعا می‌کنند که این طرح به این دلیل است که همیشه مذاکرات را تا تابستان گذشته متوقف می‌کند زیرا آنها خسارت ناشی از بیماری ویروس کرونا را سنجیده‌اند.

وقتی مقدار زیادی از ضررهای مالی مشخص شد رئال تصمیم گرفت در تابستان هیچ کس را خریداری نکند و همچنین مذاکرات قرارداد کاپیتان خود را به تعویق بیندازد.

اما ادعا می‌شود که نمایندگان بازیکن اکنون مذاکرات را آغاز کرده‌اند و "تمایل متقابل" برای تمدید راموس وجود دارد.

ESPN همچنین ادعا می‌کند راموس می‌خواهد تا جون 2024 بماند به این معنی که او به یک قرارداد سه ساله جدید احتیاج دارد و تا 38 سالگی در این باشگاه خواهد بود.

گفته می‌شود رئال از انجام این کار خوشحال است اما مشخص نیست که این یک معامله بلند مدت است یا یک قرارداد کوتاه.

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه در اوایل سال جاری در مورد آینده راموس صحبت کرد و اصرار داشت که ستاره اسپانیایی جایی نخواهد رفت: "راموس کار خود را در مادرید به پایان می‌برد." همچنان پرز پس از قهرمانی در فصل گذشته رئال مادرید گفت او بیش از یک کاپیتان است: "او تا زمانی که بخواهد ادامه خواهد داد، او این را می‌داند. تا زمانی که او بخواهد و قدرت داشته باشد و همانطور که قدرت دارد فکر می‌کنم سالهای زیادی با ما خواهد بود."

مدافع سابق سویا که از زمان پیوستن به رئال در سال 2005 بیش از 650 بازی برای رئال انجام داده، 5 بار قهرمان لالیگا و چهار بار لیگ قهرمانان شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала