خشم ترامپ بر سر مالک فاکس‌نیوز به‌خاطر برنده اعلام کردن بایدن

© REUTERS / Jonathan Ernstخشم ترامپ بر سر مالک فاکس‌نیوز به‌خاطر برنده اعلام کردن بایدن
خشم ترامپ بر سر مالک فاکس‌نیوز به‌خاطر برنده اعلام کردن بایدن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک منبع آگاه به رسانه‌ها گفته است که رئیس‌جمهور فعلی امریکا از برنده شدن بایدن توسط فاکس نیوز بسیار خشمگین شده و فریاد می‌کشیده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ونتی‌فر، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا طی تماس تلفونی با روپرت مورداک 89 ساله (مالک فاکس نیوز) در مورد اینکه فاکس نیوز بایدن را برنده ایالت آریزونا اعلام کرد، فریاد می‌کشید و خواستار پس گرفتن این پیش‌بینی فاکس نیوز شد.

ترامپ: به شفافیت سیستم انتخابات ضرر زدند  - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: به شفافیت سیستم ما و انتخابات ریاست‌جمهوری ضرر زدند

مرداک نپذیرفت و تماس قطع شد.

پیش از این، فاکس نیوز پیروزی جو بایدن را در آیزونا پیش‌بینی کرده بود، گرچه در این ایالت ترامپ هنوز شانس پیروز دارد. در حال حاضر طبق گزارش‌ سی‌ان‌ان، ترامپ با کسب 47.9 درصد آرا در و بایدن با کسب 50.7 درصد ارا در آریزونا پیشتاز است. اما با این حال منابع رسانه‌ای اعلام کردند که سرنوشت این ایالت هنوز نهایی نشده است.

در ماه اکتوبر، گزارش شد که مورداک مالک فاکس‌نیوز، شکست رئیس‌جمهور فعلی امریکا را در انتخابات ریاست‌جمهوری 2020 پیش‌بینی کرده است. گویا او به نزدیکان خود گفته باشد که به پیروز بی قید و شرط جو بایدن نامزد حزب دموکرات‌ها اعتقاد دارد. او همچنان  به نزدیکان خود گفته که وی بر این عقیده است که آشوب چهار سال اخیر در زمان ریاست‌جمهوری ترامپ، رای قاطع جو بایدن را که کاندیدایی با ثبات تر به نظر می رسد را در پی خواهد داشت.

لازم به ذکر است که انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا برگزار شده و هم اکنون شمارش آرا ادامه دارد. هر دو نامزد ریاست‌جمهوری یعنی دونالد ترامپ و جو بایدن خود را پیروز رقابت می دانند و دونالد ترامپ به روند شمارش آرا اعتراض و اعلام کرده که در روند شمارش تقلب رخ داده است.

پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا
خشم ترامپ بر سر مالک فاکس‌نیوز به‌خاطر برنده اعلام کردن بایدن - اسپوتنیک افغانستان
پخش زنده انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала