Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

داوید آلابا به رئال مادرید پیشنهاد شد

© AFP 2023 / DAVID RAMOS / POOL / AFPFreude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020
Freude der Münchner über den 1:0-Sieg über Paris Saint-Germain. Lissabon, 23. August 2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داوید آلابا مدافع بایرن مونیخ در چند روز اخیر به رئال مادرید پیشنهاد شده زیرا قرارداد این ستاره اتریشی در جون 2021 به پایان می‌رسد.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیوید آلابا طی چند ماه گذشته در حال مذاکره با بایرن مونیخ بود اما نتوانست به توافق برسد و اکنون باشگاه آلمانی پیشنهاد خود را پس گرفته است.

برای رئال مادرید این اولین بار نیست که بازیکن پیشنهاد می‌شود، ادینسون کاوانی برای کسانی که در استادیو سانتیاگو برنابئو حضور دارند روشن می‌کند که مشتاق انتقال به این باشگاه است و همین وضعیت در مورد آلابا نیز رخ داده است.

مسئله آوردن این بازیکن 28 ساله این است که او خواهان دستمزدی در حدود 20 میلیون یورو ناخالص در سال است. نماینده او پینی زهاوی مانند پدرش خواستار رقمی است که این واقعیت را جبران کند که هیچ هزینه انتقال به بایرن پرداخت نمی‌شود.

این اولین بار نیست که آلابا قصد دارد به رئال مادرید منتقل شود اما تفاوت در این است که پیش از این پدر او بود که به عنوان نماینده وی عمل می‌کرد در حالی‌که اکنون این امر فوق العاده از سوی پینی زهاوی است.

مشکلی که آلابا می‌تواند پیدا کند این است که رئال مادرید با توجه به تأثیر مالی بیماری همه گیر کوید 19 حاضر نیست در این زمان حقوق منطقه‌ای را که می‌خواهد بپردازد. با این وجود او بازیکنی است که بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد، به خصوص با توجه به مهارت پذیری بالا؛ او می‌تواند در پست هافبک میانی، دفاع چپ و میانه میدان بازی کند.

در حقیقت لوس بلانکوس در نظر ندارد در پنجره نقل و انتقالات جنوری خریدی انجام دهد، زیرا بودجه‌ای را برای این امر پیش بینی نکرده‌اند بنابراین آلابا باید تابستان سال آینده باشد.

زهاوی رابطه خوبی با رئال مادرید دارد اما با بایرن نمی‌توان همین حرف را زد زیرا نماینده در چند ماه گذشته با مدیران باشگاه آلمانی درگیر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала