Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول – سیتی؛ سخت‌ترین بازی جهان

© REUTERS / Carl RecineЮрген Клопп во время матча между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Юрген Клопп во время матча между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بر این عقیده است که بازی با منچسترسیتی سخت ترین بازی جهان است.

به گزارش اسپوتنیک، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با حضور در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مهم این تیم مقابل منچسترسیتی در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس، به سوال های خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش طرفداری، یورگن کلوپ در این کنفرانس مطبوعاتی در مورد رقابت قهرمانی گفت:

 "این بازی تکلیف قهرمان را تعیین نمی کند. یک بازی بسیار بسیار سخت برای هر دو تیم است. هر دو تیم در سطح بالایی بازی خواهند کرد. ما در ابتدای فصل هستیم و خیلی چیزها متفاوت است، هیچ چیزی قابل قیاس با فصل قبل یا سال قبل از آن نیست. فقط باید مطمئن شویم که این دوره سخت را پشت سر بگذاریم، آماده ترین بازیکنان را در ترکیب قرار دهیم و بهترین بازی ای که در توانمان هست را انجام دهیم. این یکی از سخت ترین بازی های جهان است. آزمون واقعاً سختی است. من از آماده شدن برای این بازی ها لذت می برم اما این چیزی را راحت تر نمی کند. منچسترسیتی یکی از سخت ترین رقبا در جهان است."

طرح آزمایشی تست انبوه ویروس کرونا؟

 "روز بزرگی است. سعی کردیم مردم را از فرصت بزرگی که دارند آگاه کنیم. تا به حال همه کارشان را بسیار خوب انجام داده اند. امیدواریم این تازه شروع کار باشد. این یک گام بزرگ برای نجات عزیزان، دوستان و همکارانمان است. واقعاً امیدوارم مردم زیادی از این فرصت استفاده کنند چون این فرصت بزرگی است."

دیوگو ژوتا؟

 "ما بازیکنان هجومی بیشتری داریم و تقریباً همه آن ها در لحظات مختلف گلزنی و به تیم کمک کرده اند مانند شکیری و مینامینو. متاسفانه این تنها منطقه ای است که ما در این لحظه چنین تعداد بالایی از بازیکنان را در آن در اختیار داریم. این که دیوگو ژوتا توانست این قدر زود در تیم جا بیافتد عالی است و کار را آسان تر می کند. من نحوه بازی کردن او و مشارکتش در تیم را دوست دارم. کلمه سورپرایز توصیف صحیحی نسبت به او نیست. من به بازیکنانم برای نیازهای انفرادی شان فرصت می دهم. فن دایک چند روز پس از این که با او قرارداد بستیم، بازی کرد. شرایط برای تمام بازیکنان یک جور نیست. ژوتا همان بازیکنی است که فکر می کردیم. فکر کردیم که می توانیم به او کمک کنیم تا به سطح بالاتری برسد. او هنوز جوان است و 23 سال دارد و سخت کوش است. او در تیمی سخت کوش چون وولورهمپتون بازی می کرده است که این موضوع کمک می کند. من واقعاً از عملکرد و تاثیرگذاری ای که تا به این جا داشته، خوشحالم.

 تیاگو احتمالاً هنوز برای بازگشت آماده نیست. او نیازی به جراحی ندارد اما هنوز مصدوم است و چنین مصدومیتی را باید هر روز چک کرد و نمی توان نظر داد. تیاگو پیشرفت زیادی در امر ریکاوری اش داشته اما هنوز به تمرین کردن نیاز دارد و در بازی یکشنبه حضور نخواهد داشت. ماتیپ برگشته است و 7 الی 9 روز با تیم تمرین کرده است که این موضوع کمک زیادی می کند. پس از این بازی، 14 روز دیگر نیز برای تمرین کردن فرصت هست. خواهیم دید که چه تصمیمی در این مورد می گیریم.

 ما عاشق بازی کردن در آنفیلد هستیم. آنفیلد مکان فوق العاده ای است. همه چیز عالی است، آنفیلد خانه ماست. این تفاوت را ایجاد می کند. بازی کردن در خانه یا خارج از خانه اهمیتی ندارد. این مهم است که ما مطابق برنامه های خود رقابت کنیم و فقط به برنامه های حریف فکر نکنیم. باید شجاع باشیم. به نظر من، بازی مقابل منچسترسیتی سخت ترین بازی جهان فوتبال است. باید برای این بازی آماده باشیم."

​گومز؟

" او هنوز جوان است و البته بازیکن چشمگیری است. او نسبت به من مدت زمان بیشتری را در لیورپول بوده است. او در دفاع راست و دفاع چپ بازی کرد. او در کنرا کولو، ساخو، اسکرتل و لوورن بازی کرد. او شرکای بسیار مختلفی داشته است اما همیشه بچه بود و این تغییر کرده است. او رشد کرده است. او در شرایط سختی قرار گرفت اما واقعاً خوب عمل کرد."

رقابت لیورپول و منچسترسیتی بر سر قهرمانی؟

"من هرگز از عبارت رقابت دو اسب برای قهرمانی استفاده نکرده ام و حتی هرگز به آن فکر هم نکرده ام. من فقط به یک اسب علاقه مندم، خودمان. بقیه می توانند هر کاری که می خواهند انجام دهند. هر فصل، همه از صفر شروع می کنیم. آرسنال، چلسی، تاتنهام، واقعاً خوب هستند. اورتون، متاسفانه بسیار خوب است. ما همه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان می جنگیم و وقتی به آن نزدیک باشی می توانی قهرمان شوی. نمی دانم چه تیمی در پایان فصل قهرمان می شود. منچستریونایتد را مردم همیشه خارج از کورس قهرمانی می دانند اما آن ها نیز واقعاً خوب هستند.

من چیزی ندارم که در مورد فیرمینو و این که چقدر او برای ما مهم است، بگویم. او در بسیاری از بازی ها تفاوت ها را رقم می زند. من بابت این که باید کیفیت فیرمینو را متذکر شوم، احساس شرمندگی می کنم. اگر کسی متوجه کیفیت فیرمینو نمی شود، کمکی از دست من برنمی آید. بابی در بسیاری از بازی ها تفاوت ها را برای ما رقم زده است، چه با گلزنی و چه بدون گلزنی. من وقتم را برای بیان این که فیرمینو چقدر خوب است، تلف نمی کنم.

 هر اتفاقی در روز یک شنبه بیافتد، برای قهرمانی لیگ تعیین کننده نخواهد بود. اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد. ما همه می دانیم که نیاز است تا در مورد مصدومیت ها خوش شانس باشیم و راهی برای شکست دادن حریفان در بازی های سه روز یک بار، بیابیم. بهانه ای نیست. ما باید در بهترین سطحمان بازی کنیم تا شانس پیروزی داشته باشیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала