Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پنج بازیکن مدنظر پوچتینو برای یونایتد کی‌ها هستند؟

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به نظر می‌رسد ممکن است که مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرجنتنی پیشین تاتنهام به عنوان سرمربی منچستریونایتد و جایگزین اوله گونار سولسشایر انتخاب شود.

به گزارش اسپوتنیک، پس از باخت منچستریونایتد در هفته‌ی سوم مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان اروپا در مقابل باشاک شهیر ترکیه در ورزش‌گاه فاتح تریم و ادامه روند ضعیف تیم تحت هدایت سولسشر در رقابت‌های این فصل؛ حال به‌نظر می‌رسد که دیدار در مقابل اورتون آخرین شانس سولسشر برای حفظ جایگاهش روی نیمکت شیاطین سرخ است.

در همین حال مائوریسیو پوچتینو سرمربی پیشین تاتنهام که به عنوان جدی‌ترین گزینه‌ی یونایتد برای جانشینی اوله می‌باشد، اخیراً برای بازگشت به شغل سرمربی‌گری در فوتبال ابراز علاقه کرده است و این مسئله نزدیک بودن این چهره‌ی آرجنتینی به نیمکت شیاطین سرخ را نشان می‌دهد.

امروز پایگاه خبری منچستر ایونینگ نیوز و بی‌بی‌سی گزارش دادند که سران منچستریونایتد با پوچتینو برای به‌عهده‌گرفتن هدایت منچستر به توافق رسیده‌اند.

در صورت گرفتن پست سرمربی‌گری یونایتد، پوچ با چالش بزرگی روبرو خواهد شد تا تیم یونایتد را شکل دهد و به روزهای اوج برگرداند. سرمربی آرجنتینی در صورت دریافت اعتبار برای فعالیت در پنجره نقل و انتقالات جنوری، بدون شک بازیکنان مورد علاقه سابق زیادی خواهد داشت که ممکن است دوست داشته باشد از آن‌ها بخواهد که برای به قدرت برگشتاندن شیاطین سرخ به وی کمک کنند.

در این گزارش به پنج بازیکنی که ممکن است در صورت آمدن پوچتینو به منچستریونایتد به جمع شاگردان وی در تئاتر رویاها ملحق شوند، می‌پردازیم.

View this post on Instagram

A post shared by United Army (@unitedinsider123) on

هری کین:

هیچ شکی نیست که هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس شخصی است که یونایتد سال‌هاست به او چشم دارد. او مرد اصلی تاتنهام است و برای آوردن او در خارج از پایتخت باید مبلغ هنگفتی پرداخت کنند. اما تصور این كه كین به خاطر یونایتد برای پوچتینو شلیک می كند، شگفت‌انگیز است.

جیدون سانچو: بله، سرانجام پوچ می تواند مردی باشد که سانچو را به اولدترافورد می آورد. بوروسیا دورتموند سرانجام اعتراف کرد که ممکن است مجبور به فروش وینگر انگلیسی شود و برای هیچ‌کس پوشیده نیست که یونایتد امیدوار است بتواند او را در یک معامله خوب جلب کند.

دله آلی: پوچتینو در سیر صعودی آلی به بازیکنی که امروز حضور دارد سهم بزرگی داشت و از زمانی که آنها از هم جدا شده اند مثل گذشته نیست. در حقیقت، این هافبک در اکثر قریب به اتفاق این فصل به حاشیه محدود شده است و با جدایی از اسپرز ارتباط دارد. آیا می توانیم او را به سمت شمال به یونایتد ببینیم.

فیلیپ کوتینیو:

تمام صحبت ها در مورد بازگشت کوتینیو به لیگ برتر در این تابستان بود. اما به نظر می رسد که او در مورد ماندن در موقعیت خوبی عمل کرده است زیرا سرانجام در بارسلونا وقت بازی می گیرد. کوتینیو مورد علاقه قدیمی پوچتینو است ، اما مدت کوتاهی او را در اسپانیول مربیگری کرده است.

یک مدافع میانی جدید: یکی از اولین گزینه‌های یونایتد باید جذب یک مدافع میانی جدید پس از نمایش ترسناک آنها در این فصل باشد.

هری مگوایر مانند یک غلتک تراشیده بالا و پایین شده است و برای کنترل او به سر ثابت تری در کنار خود احتیاج دارد. کالیدو کولیبالی فریاد بزرگی خواهد بود، اما ژول کونده ، جوان فرانسوی گزینه محتمل تری است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала