Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چراغ سبز یونایتد برای فروش «پوگبا» به رئال مادرید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا
پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه منچستریونایتد از آمادگی این باشگاه برای فروش گران‌ترین انتقال فوتبال به رئال مادرید خبر داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، سرانن باشگاه انگلیسی منچستریونایتد به دلیل دوری ستاره فرانسوی از روزهای اوج او، قصد دارند با قیمت 53 میلیون پورند او را به رئال مادرید بفروشند.

Тренер Уле Гуннар Сульшер во время матча Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
حمایت سولسشر از پُل پوگبا

شیاطین سرخ که در گذشته بارها مخالفت خود را با انتقال این بازیکن به رئال مادرید اعلام کرده بود، اکنون دوست دارد این انتقال نهایی شود. هافبک فرانسوی که روزی گران‌ترین انتقال فوتبال را با جدایی از یوونتوس و پیوستن به منچستریونایتد رقم زد، در حال حاضر به دلیل عدم درخشش در میدان فوتبال با کاهش قیمت مواجه شده است.

با انتقال برونو فرناندس به منچستریونایتد، پوگبا بیش‌تر در حاشیه قرار گرفت و اکنون به بازیکنی تبدیل شده است که آینده‌ای در این تیم ندارد و با توجه به رابطه خوبی که با زین‌الدین زیدان داشته است احتمالا به‌زودی به رئال مادرید خواهد پیوست.

عملکرد ضعیف پوگبا باعث شده تا قیمت این هافبک به شکل قابل توجهی کاهش پیدا کند. قرارداد پوگبا با یونایتد به صورت خودکار تا 2022 تمدید شده اما درخشش والورده و از سویی عملکرد ضعیف پوگبا باعث شده تا حتی زیدان هم اصرار چندانی به خرید وی نداشته باشد به خصوص که رئال شرایط کاماوینگا در رن را دنبال می کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала