Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو:همیشه مطالبه‌گر هستم و انتظارات بلندی از بازیکنان دارم

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مورینیو
مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تنهام پس از برتری تیمش مقابل لودوگورتس بلغارستان گفت از بازیکنانش انتظارات زیادی دارد.

به گزارش اسپوتنیک، ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام که شاگردانش شب گذشته در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ اروپا در خانه لودوگورتس بلغارستان به برتری 3 بر یک دست یافتند، در نشست خبری حضور پیدا کرد و در مورد این دیدار صحبت کرد.

مورینیو - اسپوتنیک افغانستان
مورینیو پس از گلزنی گرت بیل؛ می‌‌خواهم سایت رسمی رئال مادرید را چک کنم!
آقای ابتدا در مورد بازی شب گذشته گفت:«ما تاتنهام هستیم، تیمی که بهترین نفرات را در اختیار دارد. من همیشه مطالبه‌گر هستم و همیشه انتظارات بالایی از بازیکنان دارم. ما بازیکنانی داریم که با عملکرد عالی خود فرصت را در اختیار دیگر نفرات قرار می‌دهند تا بهترین نمایش را در زمین مسابقه انجام دهند. بازیکنان من همواره از عملکرد خود لذت می‌برند و این یک اتفاق بزرگ برای ماست.»
مورینیو در ادامه اظهار داشت:«شرایط فیزیکی لوسلسو خوب نیست، چون تمرینات پیش‌فصل نداشته است. شرایط فیزیکی لوسلسو خوب نیست، چون تمرینات پیش‌فصل نداشته است. در جریان قرنطینه فصل گذشته، او مشکلاتی داشت و زمانی که دیگر بازیکنان تمرین می‌کردند، جیووانی تمرین نکرد. حالا او آرام آرام به شرایط ایده‌آلش خواهد رسید. این اما آن لوسلسوی فوق‌العاده‌ای که ما می‌شناسیم، نیست

شاگردان آقای حالا باید خود را برای بازی روز یکشنبه با وست‌برومویچ در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس آماده کند و سپس باید در یک بازی حساس با منچسترسیتی روبه‌رو شود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала