نوع جدید کرونا در دانمارک کشف شد

© Sputnik / Maksim Bogodvid /  مراجعه به بانک تصاویر ویروس جدید در دانمارک
ویروس جدید در دانمارک - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نوع جدید ویروس کرونا در 214 شهروند دانمارک ملاحظه گردیده است.

اسپوتنیک به نقل ازEkstra Bladet ، از ابتدای تابستان تا اواسط ماه اکتوبر، 214 نفر در شمال دنمارک نوع تغییر یافته ژنتیکی ویروس کرونا شناسایی گردیده که در راسوها شکل گرفته است.

اضطراب مانع معالجه کرونا می گردد - اسپوتنیک افغانستان
اضطراب مانع معالجه کرونا می گردد

گفته می شود که تاکنون، نوع جدید کرونا فقط در ژوتلند شمالی کشف شده و تنها 14 نفر در خارج از این منطقه شمالی به این نوع از ویروس کرونا مبتلا  شده اند.

روز پنجشنبه نخست وزیر دانمارک اعلام کرد که مقامات این کشور تصميم گرفته است به علت گسترش ويروس کرونا ، هفت كمون در منطقه ژوتلند شمالى را "تعطيل" كنند: شبکه حمل و نقل عمومى، بارها، كافی ه ، رستورانت ها ، موزیم ها و كتابخانه ها  كار خود را متوقف کرده و آموزش بخشی از شاگردان مکاتب خانگی و از راه دور خواهد شد.

در اوایل این هفته ، مقامات دانمارک اعلام کردند  در بین راسوها نوع جهش یافته ویروس کرونا یافته تشده است که به انسان سرایت می کند و توانایی شکل گیری آنتی بادی را ضعیف می کندو  می تواند تلاش برای ایجاد واکسن را تضعیف کند. تصمیم بر این شد که تمام راسوهای موجود در کشور - 15-17 میلیون راس را از بین ببرند ، که برای بسیاری از دهقانان پرورش دهنده راسو یک فاجعه خواهد بود. مقامات قول جبران خسارات وارده را می دهند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала