انفجار در ولایت پکتیا/ دو نیروی خیزش مردمی کشته شدند

© Sputnikپکتیا
پکتیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مسئولان محلی در ولایت پکتیا تأیید می‌کنند که در نتیجه‌ی انفجار موتر بمب‌گذاری‌شده‌ی گروه طالبان بر یک پاسگاه نیروهای دولتی در ولسوالی روحانی‌بابای این ولایت، دو نیروی خیزش مردمی کشته شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، لطف‌الله کامران، آمر امنیت فرماندهی پولیس پکتیا با تأیید این خبر به رسانه ها گفته است که این رویداد شب گذشته (جمعه، 16 عقرب) در مسیر گردیز – زرمت در ساحه‌ی «نیکنام» ولسوالی روحانی‌بابا رخ داده است.

به گفته‌ی آقای کامران، دو نیروی دیگر خیزش مردمی نیز در این انفجار زخمی شده‌اند. او تأکید کرد که رقم قربانیان این رویداد، ابتدایی است.

زابل - اسپوتنیک افغانستان
کشته شدن دو نوجوان در انفجاری در زابل

همچنان به گفته‌ی آمر امنیت فرماندهی پولیس پکتیا، پس از انفجار موتر بمب‌گذاری‌شده درگیری نیز میان نیروهای دولتی و جنگ‌جویان طالبان رخ داده است. این حمله‌ی طالبان با حمایت هوایی عقب زده شده است.

 آقای کامران تأکید کرد که در جریان این درگیری و حمله‌ی هوایی، هفت جنگ‌جوی گروه طالبان کشته و چهار جنگ‌جوی دیگر این گروه نیز زخمی شده‌اند.

طالبان تاکنون در این مورد چیزی نگفته‌اند.

ولایت پکتیا در جنوب‌شرق کشور از ولایت‌های ناامن است که جنگ‌جویان گروه طالبان در بخش‌هایی از این ولایت از جمله ولسوالی روحانی‌بابا حضور و فعالیت گسترده دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала