Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اودگارد و جنگی پیش‌رو برای جایگاه در ترکیب زیدان

© REUTERS / Andrea ComasMartin Odegaard
Martin Odegaard - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارتین اودگارد ستاره نارویژی رئال مادرید از مصدومیت بازگشته ولی باید برای کسب جایگاه در ترکیب زیدان بجنگد.

به گزارش اسپوتنیک؛ مارتین اودگارد از مصدومیت رهایی یافته و احتمالاً در ترکیب والنسیا خواهد بود. اما پیدا کردن جایی در تیم رئال مادرید که اکنون به سرعت کروز رسیده است دشوار خواهد بود.

مارتین اودگارد از آسیب دیدگی عضلانی که مانع از تمرین و بازی در سه هفته گذشته شده بود، بهبودی کامل یافته است. این بازیکن 21 ساله قبل از دیدار اینترمیلان - مادرید در نیمه هفته بازگشت خود را به تمرینات کامل به پایان رسانده بود اما زین الدین زیدان احساس می‌کرد که قرار دادن او در ترکیب تیم برای بازی با باشگاه سری A خیلی زود است.

با این حال همه نشانه‌ها نشان می‌دهد که اودگارد امروز یکشنبه به والنسیا سفر می‌کند. هافبک نارویژی بدون شک نیمکت نشین خواهد شد اما بسته به روند بازی برای زیدان ممکن است دقیقه‌هایی فرصت داشته باشد.

مربی فرانسوی پس از اتمام یکی از توافق نامه قرضی دو ساله در رئال سوسیه داد برای تنظیم زود هنگام اودگارد به مادرید مهم بود. بعد از یک فصل چشمگیر با لارآل برنامه ریزی برای بازیکن و مادرید این بود که او طبق توافق شفاهی بین باشگاه‌ها، سال دوم را در سن سباستیتان باشد. (هیچ چیز برای سال دوم امضا نشد).

با این حال زیدان تحت تأثیر پیشرفت اودگارد در فصل گذشته با دانستن این‌که خامس رودریگز در آستانه ترک باشگاه است، خواست که او را به مادرید برگرداند.

 

اودگارد در این فصل دو شروع داشته است

این درخواست زیدان در آغاز فصل موجه بود که او دو بازی متوالی مقابل رئال سوسیداد و رئال بتیس به بازیکن 21 ساله داد. با این حال او نتوانست بدرخشد و در هر دو بازی از زمین خارج شد. اکنون مشکل اودگارد پیدا کردن مکانی در تیمی است که شروع به سرعت کروز کرده است.

مادرید در چهار شکست اخیر خود با دوازده گل زده و شش گل خورده، سه برد و یک تساوی به دست آورده است. به نظر می‌رسد زیدان پس از آزمایش تیم خود در ابتدای فصل ترکیب ایده آل خود را پیدا کرده و در این میان فد والورده، کاسمیرو و تونی کروس مشغول به کار هستند. این سه نفر برای شروع در برابر بارسلونا، بوروسیا مونشن گلادباخ و اینترمیلان انتخاب شدند و تنها شروع لوکا مودریچ برابر هوئسکا بود جایی‌که ستاره کروات قبل از کروس انتخاب شد.

View this post on Instagram

A seguir💪🏼⚽️ @realmadrid

A post shared by Martin Ødegaard (@odegaard.98) on

کاسمیرو ، والورده و کروس

در شرایط فعلی کاسمیرو و والورده به دلیل شدت و سهم خود در دفاع و حمله ضروری شده‌اند، به این معنی که فقط یک موقعیت قابل رقابت است. در مواردی که زیدان چهار هافبک را انتخاب می‌کند می‌تواند به دو موقعیت برسد.

اگرچه به نظر نمی‌رسد که این گزینه‌ای باشد که مربی مادرید در حال حاضر در حال بررسی آن است زیرا او به شدت روی سه جانبه حمله متشکل از مارکو آسنسیو، کریم بنزما و ادن هازارد شرط می‌بندد اما ممکن است همیشه منتفی نباشد.

این مربی فرانسوی به عنوان هافبک تهاجمی در الماس 4 نفره در خط هافبک مقابل رئال سوسیداد و بتیس به عنوان هافبک تهاجمی بازی کرد. اما این موقعیتی است که ستاره نارویژی درخشش آن را دشوار می‌کند، دقایق زیادی از پشت به دروازه و توپ در پاهای خود کمتر از آنچه که دوست دارد بازی می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала