Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز: فکر نمی‌کنم مسی قراردادش را تمدید کند

© REUTERS / ALBERT GEAسوارز با مسی
سوارز با مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوئیز سوارز در گفت‌و گو با آ.اس، مدعی شد که فکر نمی‌کند لیونل مسی قراردادش را با بارسلونا تمدید کند.

به گزارش اسپوتنیک، تابستان گذشته لوئیز سوارز از سوی کومان بلیط خروج دریافت کرد و با وجود ناراضی بودن مسی به این جدایی، اروگوئۀ بارسلونا را به مقصد اتلتیکومادرید ترک کرد.

Логотип футбольного клуба Барселона на Олимпийском стадионе в Берлине в преддверии финала Лиги чемпионов между Ювентусом и Барселоной, 4 июня 2016 года - اسپوتنیک افغانستان
گزینه جدید بارسا برای جانشینی سوارز مشخص شد

بسیاری از کارشناسان با توجه به شرایط بارسلونا و مدت زمان کوتاه از قرارداد مسی با آبی‌اناری‌ها، مدعی اند که او نیز همانند دوست صمیمی  خود از این تیم جدا خواهد شد.
لوئیز سوارز نیز به این موضوع بیشتر دامن زد و در گفت‌و گو با آ.اس مدعی شد که فکر نمی‌کند مسی قراردادش را با بارسلونا تمدید کند.

او در این مورد گفت:" من همیشه این را می گویم، لئو به اندازه کافی بالغ است که تصمیماتی را که باید بگیرد، اتخاذ کند. من هرگز از او چیزی نخواهم خواست، برعکس من همیشه از این دفاع می کنم که در هر جایی که او خوشحال باشد، بماند. اما فکر نمی‌کنم او در مورد ماندن فکر کند".

سوارز در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده که این بازیکن در تابستان با ارسال فاکسی درخواست جدایی داده بود و خواهان پیوستن به باشگاه دیگری بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала