Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیبت ستارگان آتالانتا؛ نویدی برای تیمِ کونته

© AFP 2023 / Miguel MedinaФанаты итальянской футбольной команды Atalanta
Фанаты итальянской футбольной команды Atalanta  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فردا شب دو تیم آتالانتا و اینتر در چهارچوب رقابت‌های سری آ به مصاف هم می‌روند. خبر خوش برای اینتر تعداد غایبین زیاد تیم آتالانتا است که کار شاگردان کونته را آسان می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، آتالانتایی‌ها در دیدار مقابل لیورپول ستاره های خود را در اختیار نداشتند و عاقبت هم با ۵ گل هم درهم کوبیده شدند. حالا برای دیدار مقابل اینتر که فردا در برگامو برگزار می‌شود همچنان تعدادی از بازیکنان این تیم مانند مارتین دی‌رون، رابین گوسنس، هاته بوئر و کریستین رومرو به همراه  تیم آتالانتا تمرین نکرده‌اند و به دلیل مصدومیت مقابل اینتر بازی نخواهند کرد.

خبر مصدومیت این 4 بازیکن و عدم حضور در تمرینات را رسانه فوتبال ایتالیا به نقل از خود باشگاه آتالانتا نقل کرده و گفته آن‌ها نمی‌توانند در جریان دیدار این دو تیم در ورزشگاه گویس حضور پیدا کنند.

​این دیدار، مصافی بین تیم رده دوم جدول فصل گذشته یعنی اینتر و تیم رده سوم یعنی آتالانتا است که البته هر2 تیم تا اینجای کار در سری آ و لیگ قهرمانان خیلی خوب کار نکرده‌اند. در حال حاضر آتالانتا با 12 امتیاز در رده چهارم قرار گرفته و اینتر هم با 11 امتیاز ششم است. تیم میلان هم با 16 امتیاز در صدر قرار گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала