رکورد تازه در شناسایی بیماران کرونایی در امریکا

© AFP 2023 / Carl de Souzaرکورد تازه در شناسایی بیماران کرونایی در امریکا
رکورد تازه در شناسایی بیماران کرونایی در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در گیرودار جنجال‌های پسا انتخاباتی در امریکا، شمار بیماران کرونایی تازه شناسایی شده در یک روز در این کشور رکورد زد. 

شناسایی بیش از ۱۰۰ هزار بیمار کرونایی در امریکا  - اسپوتنیک افغانستان
شناسایی بیش از ۱۰۰ هزار بیمار کرونایی در امریکا 
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، بر پایه جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکنیز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم یکهزار و ۱۹۹ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به ۲۳۶ هزار و ۹۹ نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته با دچار شدن دست‌کم ۱۳۳ هزار و ۲۴۱ مورد جدید، مجموع دچار شدگان به ویروس کرونا در ایالات متحده امریکا به نه میلیون و ۷۴۰ هزار و ۲۴۱ نفر رسید.

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز پیش این مرکز نشان می‌دهد، که شمار دچار شدگان به کرونا و قربانیان این ویروس ناشناخته در امریکا دوباره روند افزایشی داشته است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع رسانی «ورلد اُ میترز»، مجموع دچار شدگان به ویروس کرونا در امریکا را ۱۰ میلیون و ۶۰ هزار و ۴۶۴ نفر و مجموع قربانیان «کووید-۱۹» در این کشور را ۲۴۲ هزار و ۲۵۶ نفر گزارش کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «کووید یو اس ای» که آمار مربوط به شیوع کرونا را در امریکا تجزیه و تحلیل می‌کند، برآورد کرده است که شمار کلی دچار شدگان به ویروس کرونا در امریکا ظرف یک ماه آینده به ۱۴ میلیون ۷۶۳ هزار و ۳۰۰ نفر و شمار قربانیان آن در این کشور به ۲۶۷ هزار و ۶۱۴ نفر می‌رسد.

این وبگاه امریکایی همچنین گزارش کرد، ایالت تگزاس هم‌اکنون با ۹۷۷ هزار و ۲۲۲ مورد دچار شده و ۱۹ هزار و ۴۶ مورد مرگ به کانون جدید بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده تبدیل شده است و ایالت «کالیفرنیا» با ۹۶۴ هزار و ۳۹۶ مورد دچار شده و ۱۷ هزار و ۹۳۸ مورد مرگ به رده دوم انتقال یافته است. ایالت نیویورک نیز که زمانی کانون کووید-۱۹ در امریکا بود، هم‌اکنون با ۵۲۲ هزار و ۲۱ مورد دچار شده در رده چهارم ایالات آمریکا با بیشترین شمار دچار شدگان به ویروس کرونا قرار دارد.

نیویورک نیز با ۳۳ هزار و ۶۶۴ جان باخته، همچنان بیشترین شمار قربانیان کرونا در امریکا را به خود اختصاص داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала