Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد و کاسمیرو هم کرونایی شدند

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با اعلام باشگاه رئال مادرید تست کرونای 2 بازیکن این تیم مثبت از آب درامده است.

به گزارش اسپوتنیک، بدشانسی‌های ادن هازارد تمامی ندارد و او که پس از تحمل مصدومیت‌های فراوان به ترکیب رئال اضافه شده بود حالا به دلیل ابتلا به کرونا باید چند روز از دنیای فوتبال دور باشد. او البته تنها کرونایی جدید تیم رئال مادرید نیست و کاسمیرو هم به این بیماری مبتلا شده است.

باشگاه رئال مادرید رسما دقایقی پیش با انتشار یک بیانیه در سایت خود اعلام کرد کامسیرو و هازارد طبق آزمایشاتی که دیروز (جمعه) از بازیکنان گرفته شده کرونا دارند و پاسخ تست‌شان مثبت است.

​سایر بازیکنان و کادر مربیگری تیم اصلی و تمام کارکنانی که مستقیما با آن‌ها در ارتباط بوده‌اند کرونا ندارند و پاسخ تست‌شان منفی بوده اما این 2 بازیکن کرونا گرفته‌اند. امروز صبح هم تمام آن افراد (کسانی که تست‌شان منفی بود) دوباره مورد آزمایش قرار گرفتند که پاسخ‌شان منفی بود.

گفتنی دیدار بعدی رئال مادرید در چهارچوب رقابت‌های لالیگا در ورزشگاه مستایا فردا شب برگزار خواهد شد و شاگردان زیدان از ساعت 23:30 میهمان والنسیا خواند بود که در این دیدار سرمربی فرانسوی رئال به این ترتیب نمی‌تواند از مهاجم بلژیکی و هافبک برزیلی‌اش استفاده کند.

در حال حاضر رئال مادرید با یک بازی کمتر و یک امتیاز کمتر نسبت به سوسیه‌داد در رده دوم جدول قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала