Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

این مبلغ را بدهید؛ هالند از شما!

© AP Photo / Martin Meissnerارلینگ هالند -دورتموند
ارلینگ هالند -دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که به مبلغ موردنظر باشگاه بروسیا دورتموند برای فروش ارلینگ هالند، ستاره نروژی خود، دست پیدا کرده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند پس از درخشش در سالزبورگ در پنجره نقل و انتقالات ژانویه سال گذشته از این تیم جدا شده و به بروسیا دورتموند پیوست.

 روند رو به جلوی این بازیکن در تیم آلمانی نیز ادامه پیدا کرد و او یکی از بازیکنان کلیدی آنها در بوندسلیگا بود. مهاجم نروژی در فصل جدید نیز همچنان عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است، او توانست روز گذشته در جریان شکست 2 - 3 تیمش برابر بایرن مونیخ گل دوم دورتموند را به ثمر برساند تا تعداد گل‌هایش در این فصل را به عدد 6 رسانده باشد.

​صحبت‌های بسیاری پیرامون علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپایی به جذب هالند به گوش می‌رسید و نام رئال مادرید و لیورپول بیشتر از سایر تیم‌ها مطرح است.

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شده که باشگاه دورتموند حاضر است این بازیکن را با مبلغ 100 میلیون پوند به فروش برساند. گفته می‌شود که اصل مبلغ انتقال 80 میلیون یورو است و سایر مبلغ آن به مینو رایولا، مدیر برنامه هالند، و آلف اینگ، پدر این بازیکن، پرداخت خواهد شد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала