Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بلجیم هم از هازارد خیر ندیده است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia
ادن هازارد  Belgium Soccer Euro 2020 Belgium - Russia - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد که بیشتر اوقات را به دلیل مصدومیت مستطیل سبز را از دست داده است، به تازگی نیز درگیر بیماری کوید 19 شده است.

باشگاه رئال مادرید روز گذشته اعلام کرد که تست کرونای او و کاسمیرو مثبت شده است و این دو بازیکن دوران قرنطنیه را آغاز کرده اند و در مسابقات این هفته رئال مادرید حضور نخواهند داشت.

با این حال هر چند شب گذشته خبر رسانی های بلجیم گزارش دادند که فدراسیون فوتبال این کشور نسبت به تست کرونای هازارد مشکوک است و احساس میکند که رئال مادرید به دروغ تست او را مثبت اعلام کرده تا اجازه حضورش را در تیم ملی فوتبال بلجیم ندهد.

طبق گزارش ها ادن هازارد 16 ماه است پیراهن تیم ملی کشورش را در هیچ رقابتی بر تن کرده است، زیرا در هر مقطع بازی تیم ملی مصدوم بوده است.

هر چند رئال مادرید در پیوند این ادعای فدراسیون فوتبال بلجیم سکوت کرده، اما طبق شواهد، رئال هم همانند تیم ملی بلجیم نتوانسته از این ستاره سرعتی در ترکیب تیمش استفاده کند.

هازارد آخرین بار در نوامبر 2019 با پیراهن تیم ملی کشورش به میدان رفت که در آن دیدار تیمش 4 بر 1 روسیه را برد. هازارد در این مسابقه دو گل زد و یک گل داد.

با این حال سرمربی تیم ملی فوتبال بلجیم امیدوار بود بتواند در فیفا دی ماه جاری که از تاریخ 11 تا 19 نوامبر آغاز میشود، از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند، اما این بار نیز کرونا ویروس اجازه این کار را نداد.

به این ترتیب هازارد تا ماه مارچ یعنی 4 ماه بعد، دیگر پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن نخواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала