Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حسودی به افتخارات باعث انتقاد از ما میشود

© AFP 2023 / Joe KlamarЗащитник Manchester United Гарри Магвайр и нападающий LASK Доминик Рейтер в мачте UEFA
Защитник Manchester United Гарри Магвайр и нападающий LASK Доминик Рейтер в мачте UEFA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، باور دارد انتقادات شدیدی که متوجه این تیم می‌شود به دلیل حسادت به افتخاراتی است که در گذشته کسب کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، بعضی از فشارهایی که در روزهایی گذشته و پس از دو شکست متوالی یونایتد در فاصله چهار روز برابر آرسنال در لیگ برتر و استانبول باشاکشهیر در لیگ قهرمانان ایجاد شده بود با پیروزی 1 - 3 برابر اورتون کاهش پیدا کرد.

این سه امتیاز به سولشر اجازه داد تا کمی فضای بیشتری برای تنفس داشته باشد هرچند کسب تنها 3 پیروزی از 7 بازی باعث شده که آنها همچنان در نیمه پایین جدول رده بندی قرار داشته باشند.

View this post on Instagram

A post shared by Youth, Courage, Greatness (@talkingmanutd) on

مگوایر تایید می‌کند که رد انتقادات گاهی دشوار است اما عملکرد درخشان در گودیسون پارک می‌تواند شرایط را بهتر کند. او پس از بازی گفت: " چیزی که در طول مدت حضورم در این باشگاه متوجه آن شده‌ام این است که بیشتر از هر باشگاه دیگری در جهان درباره این تیم حرف زده می‌شود. چرا؟ چون ما بزرگترین باشگاه دنیا هستیم. مردم نمی‌خواهند ما عملکرد خوبی داشته باشیم. چرا؟ شاید به خاطر افتخاراتی که در گذشته کسب کردیم. ما باید با این موضوع کنار بیایم، به آن واکنش نشان دهیم و اجازه ندهیم افکار منفی وارد حباب زمین تمرین ما شود. گاهی این کار برای بازیکنان سخت است. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала