دیدگاه گورباچف درباره پیروزی احتمالی بایدن

© Sputnik / Sergey Guneevدیدگاه گورباچف درباره پیروزی احتمالی بایدن
دیدگاه گورباچف درباره پیروزی احتمالی بایدن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور پیشین اتحاد جماهیر شوروی درباره پیروزی احتمالی نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری امریکا دیدگاهش را بیان کرد. 

توصیه گورباچف به رئیس جمهور آینده آمریکا - اسپوتنیک افغانستان
توصیه گورباچف به رئیس جمهور آینده آمریکا
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل گورباچف رئیس جمهور پیشین اتحاد جماهیر شوروی درباره پیروزی احتمالی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری امریکا گفت، که نقش ایالات متحده در امور جهانی، بزرگ و مهم باقی خواهد ماند و این موضوع تغییر نمی‌کند.

گورباچف بیان داشت: نقش امریکا در امور جهانی همچنان بزرگ و بسیار مهم باقی می‌ماند و این موضوع تغییر نمی‌کند. و به همین دلیل، در همه جا مبارزات انتخابات ایالات متحده از نزدیک دنبال می‌شد. امریکایی‌ها جو بایدن را انتخاب کرده‌اند.

پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده، گورباچف به رئیس جمهور آینده امریکا توصیه کرده بود، که فورا با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دیدار کند.

یادآوری می کنیم، که پیش از این رسانه‌های امریکایی از پیروزی جو بایدن، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده خبر داده بودند. این در حالی است، که دونالد ترامپ اعلام کرده است که نتیجه انتخابات هنوز قطعی نیست و کارزار انتخاباتی وی، پرونده انتخابات را در دادگاه پیگیری خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала