Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رایان گیگز معتاد رابطه جنسی با زنان است

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رایان گیگز سرمربی ولز
رایان گیگز سرمربی ولز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برادر رایان گیگز سرمربی تیم ملی فوتبال ولز دوباره بخاطر جنجال های اخیر این بازیکن سابق یونایتد به او تاخته است.

به گزارش اسپوتنیک، هفته پیش رایان گیگز ستاره سابق منچستریونایتد و سرمربی بر حال تیم ملی فوتبال ولز به دلیل دیگری با نامزدش و ضرب و شتم وی از سوی پلیس دستگیر شد.

هر چند گیگز این ادعا را رد کرد و اعلام کرد در این زمینه با پلیس همکاری خواهد کرد، اما روزنامه سان در گزارشی میگوید که دلیل دعوای او و همسرش، رابطه رایان با یک زن دیگر بوده است.

روزنامه سان ادعا میکند یکشنبه هفته پیش زمانی که رایان گیگز به خانه دیر می آید میان او و همسرش درگیری لفظی رخ میدهد که در نهایت باعث این میشود که رایان به روی نامزد 36 ساله اش دست بالا کند و به او ضربه بزند.

طبق گزارش ها رایان گیگز به صورت مخفیانه با یک دختر به نام زارا رابطه داشته است و همسر او پیام های عاشقانه رد و بدل شده میان این دو را پیدا میکند.

سان میگوید، رایان مدت زیادی است که با زارا 36 ساله که قبلا مهماندار هواپیما بوده و حالا نیز در یک شرکت مالی کار میکند، رابطه دارد.

طبق شواهد شبی که رایان گیگز با همسرش درگیر میشود، به خانه دیر آمده، زیرا در همان شب از خانه زارا بر میگشته و همین موضوع باعث ایجاد دیگری میان این دو شده است.

اما داستان رایان گیگز همین حا ختم نمیشود.

او در قسمت علاقه به زنان و حاشیه های زندگی اش، پرونده جنجالی دیگری هم دارد.

چندی پیش بود که گیگز در رسانه ها متهم شد که با سالها با نامزد برادارش رابطه داشته است و این رابط حتی باعث جدایی برادرش از همسرش شده است.

با این حال پس از اتفاقات یکشنبه پیش رایان با همسرش، رودری برادر گیگز به این موضوع واکنش نشان داد و به او تاخت.

وی در خصوص رایان گفت:  همه ما نقاط ضعفی داریم، اما رایان معتاد رابطه جنسی با زنان است. برای رایان بعد از ان اتفاقات خیلی متاسف شدم. دوران کاری بزرگی داشته است اما من هیچ خیانتی نکردم و او بود که همه چیز را به هم زد."

اتفاقات اخیر باعث شده تا فدراسیون فوتبال ولز وظیفه رایان گیگز را تا اطلاع دوم به حالت تعلیق در بیاورد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала