Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عقده گشایی ستاره های ورزش آمریکا پس از شکست ترامپ در انتخابات

© REUTERS / Jonathan Ernstدلیل امتناع ترامپ از دادن پاسخ شدید به حمله در عراق
دلیل امتناع ترامپ از دادن پاسخ شدید به حمله در عراق  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره های ورزش آمریکا بخصوص کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا واکنش های جالبی پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا داشتند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رسانه های معتبر کشور آمریکا اعلام کردند، جو بایدن با تکمیل کردن نصاب آرا و با شکست دونالد ترامپ بعنوان 46 امین رئیس جمهوری کشور آمریکا انتخاب شده است.

با این حال ساعاتی پس از اعلام این خبر، ورزشکاران سرشناس آمریکا که در طی 4 سال گذشته بخصوص در سال 2020، رابطه چندان خوبی را با این مرد جنجالی نداشتند، در حساب های شخصی خود به شکل عقده گشایی کرده و از شکست ترامپ استقبال کردند.

یکی از این چهره های مگان راپینو کاپیتان فیمینست تیم ملی فوتبال زنان امریکا بود که سرانجام انتقامش را در ترامپ گرفت.

راپینو که جنجال را با رئیس جمهور ترامپ در جریان رقابت های جام جهانی زنان آغاز کرده بود، رئیس جمهور کشورش را به بی توجهی به مردم و ملی گرایی برای سفید پوستان متهم کرده بود.

راپینو حتی اعلام کرده بود در صورتی که تیم ملی آمریکا قهرمان جهان شود، برای دیدار ترامپ به کاخ سفید نخواهد رفت.

در نهایت این اتفاق افتاد، زیرا هم زنان آمریکا قهرمان جهان شدند و هم هیچ دیداری در کاخ سفید انجا نشد.

با این حال کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا پس از قعطی شدن پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتشار این پست در حساب توئیترش از زنان سیاه پوست کشورش تشکری کرد.

و همچنین در پست های بعدی اش نوشت: این یک لحظه تاریخی و باور نکردنی است، زنان آسیای جنوبی و آمریکا هرگز به گذشته بر نمیگردند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان آمریکا همچنین پیروزی جو بایدن را به عنوان رئیس جمهور 46 آمریکا تبریک گفت.

اما دیگر ستاره تیم ملی فوتبال زنان آمریکا نیز وارد این حاشیه جنجالی شد و پیروزی بایدن را با خوشحالی تبارز داد.

الکس مورگان ستاره تیم ملی فوتبال زنان آمریکا نیز که همانند راپینو یکی از مخالفین ترامپ بود در صفحه رسمی اش در توئیتر به این موضوع پرداخت.

مورگان در کنار پیروزی جو بایدن، از حضور یک معاون زن در کنار بایدن نیز استقبال کرد و با انتشار این پست به پیروزی بایدن واکنش نشان داد.

پس از فوتبال، حاشیه های شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری، ستاره های بسکتبال NBA نیز از فرصت استفاده کردند و شکست ترامپ را غنیمت شمرده برای عقده گشایی.

مسابقات لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا که چند ماه پیش در پی اعتراضات بخاطر کشته شدن یک مرد سیاه پوست به دست پلیس آمریکا چندین بار به حالت تعلیق در آمد، باعث ایجاد اختلاف میان ستاره های NBA  و رئیس جمهور ترامپ شده بود.

با این حال شب گذشته لبران جمیز ستاره تیم بسکتبال لوسانجلس لیکرز با انتشار این عکس جالب در حساب توئیترش به شکست ترامپ پرداخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала