Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کرونا در لالیگا؛ گراناداخواستار لغو بازی با سوسیداد شد

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر La Liga
 La Liga - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه گراناد در سازمان لالیگا درخواست کرده است که دیدار این تیم برابر رئال سوسیداد را به دلیل مبتلا شدن بازیکنانش به کرونا به تعویق بی اندازد.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه هفته نهم رقابت های لالیگای اسپانیا امشب تیم فوتبال رئال سوسیداد میزبان تیم فوتبال گرانادا خواهد بود.

با این حال باشگاه گرانادا به دلیل کمبود بازیکن و تعداد موارد مثبت کرونا ویروس در میان این تیم از لالیگا و فدراسیون فوتبال اسپانیا درخواست کرده که این بازی را به زمان دیگری موکول کند.

طبق گزارش ها فقط بازیکنانی که تست COVID-19 آنها منفی است و برای بازی روز پنجشنبه لیگ اروپا با اومونویا نیکوزیا به قبرس سفر نکرده اند، می توانند در برابر سوسیه داد بازی کنند.

با توجه به اینكه گرانادا نتوانسته یك تیم 13 نفره برای بازی در ورزشگاه آنوتا تشکیل دهد این درخواست را کرده است.

در بیانیه ای که در وب سایت رسمی این تیم نشر شده، آمده است: "لالیگا به گرانادا اطلاع داده است که فقط به بازیکنانی که دارای شاخص IGG مثبت یا PCR منفی هستند و به قبرس سفر نکرده اند اجازه سفر به سن سباستین را می دهد.

"با توجه به این شرایط، باشگاه درخواست به تعویق انداختن مسابقه را دارد زیرا حداقل تعداد بازیکنان موجود در تیم اول را که برای اختلاف در یک مسابقه رسمی مورد نیاز هستند ، برآورده نمی کند."

این در حالیست که گرانادا دیروز تأیید کرد که سرمربی اش دیگو مارتینز و مهاجم این تیم آنتونیو پوئرتاس پس از مثبت شدن تست تان دوران قرنطنیه را آغاز کرده اند.

شاگردان مارتینز پس از 4 برد، 2 تساوی و تنها یک شکست در هفت مسابقه نخست خود در لالیگا در رده ششم قرار دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала