Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مستایا اولین ایستگاه رئال در تور بازی‌های بیرون از خانه

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازی روز یکشنبه در مستایا اولین سفر از 5 سفر خارج از خانه رئال مادرید قبل از اواسط دسامبر خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک؛ شاگردان زین الدین زیدان پنج مسابقه از شش بازی بعدی خود را در تمام رقابت‌ها به دور از راحتی استادیوم آلفردو دی استفانو انجام می‌دهند.

در حقیقت لوس بلانکوس تا 28 نوامبر که در والدبباس میزبان آلاوز است در خانه بازی نخواهد کرد. قبل از آن، آنها به مصاف والنسیا، ویارئال، اینتر، شاختار دونتسک و سویا می‌روند، در حالی‌که هر پنج بازی خارج از خانه آنها را به آزمایش‌های سخت امیدوار می‌کنند.

بازی روز یکشنبه در والنسیا اولین تور رئال مادرید است که در 5 دسامبر با شروع تعادل عادی میزبان به پایان می‌رسد.

مردان زیدان در نیمه دوم ماه نوامبر به سواحل مدیترانه اسپانیا می‌روند، ابتدا برابر والنسیا در مستایا و سپس مقابل ویارئال در استادیوم دلا سرامیکا به میدان می‌روند. لوس بلانکوس در فصل‌های گذشته در هر دو زمینه دوران سختی را پشت سر گذاشته است.

پس از بازگشت آنها از ویارئال، رئال مادرید سپس به میلان می‌رود تا در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر برود. غول اسپانیایی پس از غلبه بر تیم آنتونیو کونته در مادرید جایگاه خود را در گروه تقویت کرد.

رئال مادرید در سه بازی اخیر خارج از خانه خود در اروپا مقابل منچسترسیتی و بوروسیا مونشن گلادباخ نتوانسته پیروز شود، آخرین پیروزی که در دسامبر 2019 مقابل کلوب بروژ به پیروزی 3 بر 0 دست یافت.

فرم خارج از خانه آنها در لیگ قهرمانان اروپا بهتر از فرم خانگی آنها است. لوس بلانکوس از 13 بازی اخیر خارج از خانه خود در اروپا 9 برد کسب کرده، در حالی که آنها از 13 بازی خانگی گذشته تنها 5 پیروزی کسب کرده‌اند.

پس از مذاکره در مورد سفر خود به ایتالیا شاگردان زیدان می‌توانند در مقابل آلاوز از راحتی خانگی لذت ببرند و قبل از رفتن به اروپا برای بازی با شاختار دونتسک در اوکراین به اروپا بروند.

پس از آن، تور آنها در حیاط خلوت سویا پایان می‌یابد و مردان جولیان لوپتگی را در استادیوم رامون سانچز پیزخوان پذیرایی می‌کند.

 

حداکثر تلاش

رئال مادرید هنگام دیدار از مستایا تمایل به مبارزه دارد. در شش سفر آخر خود برای بازی با والنسیا آنها 3 بار امتیاز از دست داده‌اند - رکورد بدتری نسبت به بازدید از نیوکمپ، واندا متروپولیتانو، سن مامس یا ریال آرنا.

فصل گذشته کریم بنزما پس از اینکه تیبو کورتوا برای ایجاد آرامش در دفاع والنسیا در یک کرنر به تساوی کشیده شد در آخرین لحظه در مستایا بازی را به تساوی کشید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала