تقریح در طبیعت گاهی به صحت انسان مضر است

© Sputnik / Vladimir Sergeevتقریح در طبیعت گاهی به صحت انسان مضر است
تقریح در طبیعت گاهی به صحت انسان مضر است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اگر پیاده روی را دوست ندارید، ضرور نیست که خود را مجبور کنید. دانشمندان می گویند بهتر است وقت خود را در جایی بگذرانید که احساس راحتی کنید ، حتی اگر آن تخت خواب شما باشد.

به گزارش اسپوتنیک، popmech.ru می نویسد که اخیراً دکتوران و دانشمندان به طور فزاینده ای به مزایای پیاده روی در طبیعت برای سلامت روان انسان توجه می کنند. بسیاری از محققان از تغییرات مثبت در مبارزه با افسردگی، اضطراب و سایر مشکلات خبر می دهند. با این حال ، کار جدید دانشمندان دانشگاه اکستر نشان می دهد که چنین "دستور العمل" ممکن است به همه کمک نکند.

ارتباط بین سرعت پیاده روی و مرگ زود رس - اسپوتنیک افغانستان
ارتباط بین سرعت پیاده روی و مرگ زودرس

نتایج مطالعه نشان داده است، وقتی که فردی نمی خواهد پیاده روی کند، اما خانواده ، دوستان یا درمانگران او را مجبور به انجام آن می كنند، تأثیر مثبت چنین پیاده روی صفر خواهد بود و از همه مهمتر اینکه فشار و اضطراب مداوم را احساس خواهد كرد.

در یک مطالعه جدید، محققین بررسی کردند که آیا تماس انسان با طبیعت می تواند به آنها کمک کند تا با مشکلات روانی کنار بیایند. گروپ از دانشمندان مطالعات بیش از 18000 نفر در 18 کشور مختلف را جمع آوری کرده دریافتند که افراد مبتلا به افسردگی به همان اندازه افراد بدون هیچ اختلالی از مناطق طبیعی بازدید می کنند. همچنین ، افرادی که اضطراب دارند بسیار بیشتر از کسانی که از این مرض رنج نمی برند در طبیعت به سر می برند اما همچنان احساس ناراحتی می کنند. یافته ها نشان می دهد که این "درمان سبز" نباید به همه افراد توصیه شود، و همچنین باید در کنار گزینه های معالجه سنتی تر باشد.

میشل تستر-جونز ، نویسنده ارشد این مطالعه گفت: "این نتایج با مطالعات گسترده تری که نشان می دهد محیط های شهری برای استراحت و بهبودی از فشارهای روانی در اختیار مردم است ، مطابقت دارد. با این حال ، آنها همچنین نشان می دهند که دکتوران و عزیزان باید با تشویق به گذراندن وقت در طبیعت ، توجه بیشتری به احساسات فرد داشته باشند. تشویق آنها برای گذراندن وقت بیشتر در جاه های که مردم دوست دارند از آنها بازدید کنند مفید خواهد بود تا احساس راحتی کنند. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала