راه اندازی هشتگ بین المللی به حمایت از واکسین "Sputnik V" در شبکه های اجتماعی

© Sputnik / Press Service of the Russian HEalth Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر راه اندازی هشتگ به حمایت از واکسین "Sputnik V" در شبکه های اجتماعی
راه اندازی هشتگ به حمایت از واکسین Sputnik V در شبکه های اجتماعی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هشتک "SputnikV#" به هدف ارایه آخرین اطلاعات در مورد واکسین ضد کرونا "SputnikV" به تمام جهانیان راه اندازی شده است.

به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه و مرکز عملی گامالیه از راه اندازی یک هشتگ بین المللی در رسانه های اجتماعی خبر می دهند.

این هشتگ آخرین اطلاعات معتبر را در مورد واکسین ضد کرونا در اختیار کاربران شبکه های اجتماعی قرار می‌دهد. این هشتگ بنام "SputnikV#" مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این هشتگ رسانه "SputnikV#" در مورد پیشرفت آزمایشات بالینی، تولید و تزریق واکسین در کشور های مختلف، صحبت‌های دانشمندان مرکز عملی گامالیه در مورد ساختار واکسین و فناوری های آن بحث خواهد کرد.

همچنان کسانیکه واکسین ضد کرونا روسی "SputnikV" را تزریق کرده اند در این هشتگ تجربیات شخصی خود را به اشتراک می گذارند.

در کانال‌های رسانه های اجتماعی هشتگ "SputnikV#" اعلامیه ها،اخبار و داده ها مربوط به تولید واکسین و شماره واکسیناسیون به اشتراک گذاشته می شود. این کانال‌های همچنان رویداد های مهم واکسین کرونا و مصاحبه با کارشناسان برجسته را به پخش می کنند.

هشتگ "SputnikV#" در شبکه های اجتماعی، فیس‌بوک، ایستاگرام، توییتر و یتوب قابل دسترس است.

واکسین "SputnikV" اولین واکسین ثبت شده ضد کرونا در جهان است که براساس پلت فرم بردار آدنو ویروس انسانی مورد مطالعه قرار گرفته است. واکسین "SputnikV" یکی از 10 واکسین تولید شده در فهرست سازمان جهانی صحت است که در نزدیک‌ترین پایان مرحله سوم آزمایشات بالینی قرار دارد. روسیه درخواستی را برای ثبت سریع و پیش صلاحیت "SputnikV" به سازمان جهانی صحت ارسال کرده است.

با این حال، آزمایشات بالینی در فدراسیون روسیه بر روی 40 هزار داوطلب در حال انجام است. همچنان این آزمایشات در بلاروس، امارت متحده عرب، هند و برزیل نیز در جریان دارد.

کریل دیمیتریف رئیس صندوق سرمایه‌گذاری روسیه در این خصوص می‌گوید : "کمپاین ما در رسانه های اجتماعی به هدف ارائه آخرین اطلاعات در واکسین ضد کرونا به مخاطبان جهانی است. همچنان، این کمپاین برای مردم آزادی سریع از چنگ ویروس همه گیر کووید-19، و فرصت بازگشت به زندگی عادی بدون قرنطینه را باید فراهم کند. در این زندگی آنان می توانند دوباره با دوستان خود ملاقات کنند، به موزیم ها، تئاترها و رستورانت ها بروند و آزادانه سفر کنند. ما تمام مردم از سراسری جهان دعوت به حمایت از کمپاین هشتگ "SputnikV#" می‌کنیم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала