Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی چلسی: سیتی و لیورپول بهترین هستند؛ هنوز به سطح آنها نرسیده‌ایم

© AFP 2023 / Adrian DennisГлавный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»
Главный тренер «Челси» Фрэнк Лэмпард во время футбольного матча английской Премьер-лиги между «Челси» и «Манчестер Юнайтед»  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی چلسی معتقد است که مقایسه تیمش با لیورپول و منچسترسیتی در راه کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر را کاهش دهد.

به گزارش اسپوتنیک؛ چلسی روز شنبه شفیلد را 4-1 شکست داد و این چهارمین پیروزی پیاپی شاگردان لمپارد بود. آنها در هشت دیدار اخیرشان بدون شکست بوده اند و عده زیادی از آنها به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر یاد می‌کنند.

کای هاورتز  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
با تایید لمپارد، هاورتز به کرونا مبتلا شد+عکس
فرانک لمپارد درباره مقایسه تیمش با بزرگان فوتبال انگلیس به خبرنگاران گفت:«ما باید خودمان را ثابت کنیم چون فاصله ایجاد شده برای سطح ثبات با دو تیم بزرگ فوتبال دنیا و دوره مدرن لیگ برتر بسیار زیاد است. بنابراین ما باید درک کنیم که کجا قرار داریم و در این باره متواضع باشیم.»
سرمربی آبی‌پوشان لندن در پایان اظهار داشت:«ما این هفته بازی خوبی ارائه کردیم. حالا باید این روند نمایش مثبت را به یک روند دائمی و معمول تبدیل کنیم. این هدف بعدی ماست. من نمی‌خواهم بیش از حد پیش بروم ما باید موقعیت مان را درک کنیم و فروتن باشیم. ما این هفته وضعیت خوبی داشتیم و حالا باید سعی کنیم بدون فراز و نشیب به همین شکل ادامه بدهیم. من با چند موفقیت دچار غرور نخواهم شد.»

لیورپول روز گذشته به مصاف سیتی رفت و به تساوی 1 - 1 دست پیدا کرد تا تنها دو امتیاز از چلسی که در رده پنجم قرار گرفته بیشت داشته باشد. لسترسیتی نیز با یک امتیاز بیشتر نسبت به سرخپوشان در صدر قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала