Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمانی دهلی در آی‌پی‌ایل با شکست یاران راشدخان

عضو شوید
تیم کریکت دهلی کاپیتالز با شکست دادن سن‌رایزر حیدرآباد به عنوان قهرمانی در رقابت‌های آی‌پی‌ایل دست یافت.

به گزارش اسپوتنیک؛ دیدار نهایی رقابت‌های لیگ برتر کریکت هند 2020 موسوم به IPL به میزبانی امارات متحده عربی امشب با قهرمانی تیم دهلی کاپیتالز به پایان رسید.

تیم دهلی در این دیدار با اختلاف 17 دوش از سد تیم سن‌رایزرزحیدرآباد عبور کرد.

در این دیدار تیم دهلی قرعه را برد و به توپ‌زنی پرداخت که طی 20 آور و با از دست دادن تنها 3 بازیکن، 189 دوش برای حریف‌اش هدف تعیین کرد.

در این بخش داوان 78 (50 توپ، شش 4، دو 6)، هتمایر 42 (22 توپ، چهار 4 و یک 6) و استوینز 38 (27 توپ، پنج 4، یک 6) دوش کسب کردند که راشدخان، سندیپ شرما و هولدر هر کدام یک ویکت برای حیدرآباد به دست آوردند.

در سوی دیگر یاران راشد خان به توپ زنی پرداختند اما در 20 آور با از دست دادن 8 بازیکن، تنها به 172 دوش دست یافتند تا با تفاوت 17 دوش رقابت را واگذار نمایند.

در بخش توپ زنی ویلیامسون 67 (45 توپ، پنج 4، چهار 6) و عبدالصمد 33 دوش (16 توپ، دو چهار و 2 شش) برای تیم سن رازر ثبت کردند در حالی‌که رابادا 4، استوینز 3 و پاتل یک ویکت کسب کردند.

با این وجود اما نتوانستند مانع شکست تیم‌شان شوند و سرانجام بازی به سود تیم دهلی کاپیتالز خاتمه یافت و این تیم در سال کرونایی به قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر کریکت هند به میزبانی امارات دست یافت.

گفتنی‌ست که بازی‌های لیگ برتر هند به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور لغو گردید، ولی بعداً به میزبانی امارات پی‌گیری شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала