Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناراحتی مدیران دورتموند از عدم درخشش سانچو پس از رد پیشنهاد شیاطین سرخ

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بروسیا دورتموند نگران وضعیت جیدون سانچو است زیرا این بازیکن انگلیسی پس از رد پیشنهاد یونایتد، ندرخشیده و آمار ضعیفی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد در نقل‌وانتقالات تابستانی، شدیداً به دنبال جیدون سانچو بود اما باشگاه بروسیا دورتموند با جدایی او مخالفت کرد و در نهایت این بازیکن در سیگنال ایدونا پارک ماند.

Джейдон Санчо - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
چراغ سبز دورتموند به یونایتد؛ سانچو غیر قابل فروش نیست

سانچو اما پس از رد پیشنهاد شیاطین سرخ، ندرخشیده و آمار ضعیفی تا حالا از خودش به جا گذاشته.

این بازیکن انگلیسی در دربی درکلاسیکر ( دیدار دورتموند – بایرن مونیخ) بسیار بد ظاهر شد و همین موضوع سبب شده میشاییل زورک، مدیر ورزشی دورتموند از کاهش کیفیت بازی این بازیکن شکایت کند.

او به خبرنگاران آلمانی گفت:" سانچو دیدارهای بهتر و موثرتری نیز در کارنامه خود داشته است. او در حال حاضر درخشش طبیعی کمتری را از خود نشان می‌دهد. البته که ما با او حرف می‌زنیم اما این چیزی نیست که بتوان تنها با حرف زدن به دلیلش دست پیدا کرد".

مدیران دورتموند در حالی از این بازیکن شاکی اند که او تا اینجا در فصل جدید موفق به گلزنی نشده و تنها دو پاس گل برای هم تیمی‌های خود ارسال کرده است

به نظر می‌رسد که دورتموند از رد پیشنهاد یونایتد پشیمان است و در صورت دریافت پیشنهاد در زمستان، قطعاً این بازیکن را خواهند فروخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала