Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیمار در اندیشه تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico.
Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیمار با بزرگترین نقل و انتقال زمان خود از بارسلونا به پاری‌سن‌جرمن رفت، اکنون به نظر می‌رسد به دنبال تمدید قراردادش باشد.

به گزارش اسپوتنیک، به نظر می‌رسد که ستاره برازیلی پاری‌سن‌جرمن از شرایط خود در تیم پاریسی خوشحال است و مایل است که قرارداد خود با این تیم را تمدید کند.

ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان
خبر خوش برای پاریسی‌ها؛ نیمار می‌خواهد بماند

پیش از این بارها در طول بازه‌های نقل و انتقالاتی متفاوت شنیده می‌شد که نیمار به دنبال ترک این باشگاه پاریسی و احتمالاً بازگشت به بارسا خواهد بود، اما این اتفاق هیچ گاه نیافتاد و احتمالاً هیچیک از طرفین نیز به این انتقال فکر نکرده‌اند. البته نیمار همیشه رابطه خوبی با مسی و سوارز داشته است اما با توجه به شرایط کنونی تیم بارسلونا، جدایی سوارز و احتمال جدایی مسی، حضور دوباره در لباس آبی و اناری‌ها به هیچ عنوان نمی‌تواند گزینه پیش روی نیمار و یا حداقل اولویت او باشد.

این ستاره 28 تا سال 2022 با این تیم قرارداد دارد و نقل شده است که لئوناردو، مدیر ورزشی و همه‌کاره نقل و انتقالات این تیم به او پیشنهاد تمدید قرارداد داده است. مشخص نیست که آیا نیمار قرارداد خود در پاری‌سن‌جرمن را تمدید خواهد کرد یا خیر، اما مشخصاً حضور او و امباپه از مهمترین عواملی بود که منجر به حضور این تیم در فینال لیگ قهرمانان اروپا شد و شاید با ماندن این دو بازیکن، این تیم فرانسوی نیز بتواند روزی قهرمان اروپا شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала