Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس پیشنهاد نمی‌دهد؛ وداع با کریس در 2021

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه یوونتوس قصد دارد فوق ستاره پرتگالی‌اش را در تابستان سال آینده به فروش رساند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریۀ اسپانیایی «آ اس» مدعی شد که باشگاه یوونتوس علاقه‌ای به حفظ کریستیانو رونالدو دارد و این باشگاه ایتالیایی برنامۀ فروش این فوق ستاره را در تابستان سال آینده دارد.

کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
مصدومیت رونالدو جدی نیست؛ کریس به اردو تیم ملی پرتگال می‌‌رود

در گزارش «آ.اس» آمده است که سران باشگاه یوونتوس امیدوار هستند تا بتوانند بخش بزرگ از رقم 112 میلیون یورویی که تابستان 2018 برای به خدمت گرفتن او از رئال مادرید هزینه کردند را با فروش او در تابستان آینده به دست بیاورند. بر اساس این گزارش، بانوی پیر قصد تمدید قرارداد رونالدو که در تابستان 2022 منقضی می‌شود ندارد.

یوونتوس امیدوار است بتواند بخشی از سرمایه گذاری 100 میلیون یورویی خود برای خرید رونالدو از رئال مادرید در سال 2018 را جبران کند. یوونتوس دو سال پیش رونالدو را به خدمت گرفت تا به این تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کند، اما این اتفاق هنوز محقق نشد و یووه همچنان در حسرت کسب اولین جام اروپایی‌اش از سال 1996 است.

رونالدو این روزها در یوونتوس شرایط خوبی را تجربه نمی کند. از زمان غلبه رونالدو بر ویروس کرونا و بازگشت او به یووه، حضور او با جنجالهایی مواجه بوده است. مهاجم پیشین رئال مادرید تاکنون در 94 بازی برای راه‌راه پوشان تورین به میدان رفته و 71 گل نیز به ثمر رسانده است.

او که تنها یکسال دیگر با یووه قرارداد دارد، در این مدت دو قهرمانی در سری‌آ ایتالیا را با بانوی پیر تجربه کرده است.

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала