از سلاح های روسی نابود کننده ایالات متحده نام گرفته شد

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر از سلاح های روسی نابود کننده ایالات متحده گرفته شد
 از سلاح های روسی نابود کننده ایالات متحده گرفته شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دکتر علوم نظامی: اگر واشنگتن بخواهد یک مسابقه هسته ای را به مسکو تحمیل کند، روسیه می تواند آزمایشات تسلیحاتی را به نمایش بگذارد که قادر به از بین بردن ایالات متحده آمریکا است.

به گزارش اسپوتنیک، کنستانتین سیوکوف دکتر علوم نظامی، در مجله پیک نظامی-صنعتی می نویسد؛ اگر واشنگتن بخواهد یک مسابقه هسته ای به مسکو را تحمیل کند، روسیه می تواند آزمایشات تسلیحاتی را نشان دهد که قادر به از بین بردن ایالات متحده است.

 برتری سیستم های تحویل تسلیحات هسته ای روسیه در مقایسه با آمریکا - اسپوتنیک افغانستان
برتری سیستم های تحویل تسلیحات هسته ای روسیه در مقایسه با آمریکا

این کارشناس در مورد احتمال یک مسابقه هسته ای پس از خروج آمریکا از START-3، گفت که حذف این پیمان، سیستم بین المللی محدود کردن نیروهای هسته ای استراتژیک را به طور کامل نقض خواهد کرد.

کشورهایی که دارای سلاح اتمی هستند، ناگزیر اند زرادخانه های خود را تجدید کنند، بنابراین روسیه مجبور خواهد شد که وارد مسابقه تسلیحاتی شود.

سیوکوف متقاعد شده است که برای اینکه از اقدامات واشنگتن جلوگیری کرد، دادن پاسخ متقارن ضروری نیست.

سیوکوف افزود که که حامل این مهمات می توانند اژدر دارای نیروی هسته ای "پوزیدون" و موشک بالستیک سنگین قاره پیمای "سرمت" باشند.

وی همچنین گفت: "شما به تعداد زیادی از این مهمات فوق العاده قدرتمند احتیاج نخواهید داشت ، تنها ده‌ها موشک کافی خواهد بود".

وی تأکید کرد که نشاندن آمریکایی ها بر سر میز مذاکره در مورد پیمان جدید استارت و توقف مسابقه تسلیحاتی فقط با آزمایش این موشک ها امکان پذیر خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала