Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دپای: تا پایان فصل در لیون نمی‌مانم

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - "Лион"
ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممفیس دپای ستاره هالندی لیون در گفت‌وگویی مدعی شد که قبل از ختم قراردادش با لیون، از این تیم جدا خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از روی کار آمدن رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا و جدایی لوئیز سوارز، جذب دپای به هدف اصلی مدیران کاتالان‌ها مبدل شد، اما چنین انتقالی به دلیل مشکلات مالی بلوگرانا انجام نشد.

Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان
اصرار سرمربی بارسا به جذب دپای؛ کومان دست بردار نیست

دپای که شدیداً علاقه‌مند حضور در بارسلونا بود، نهایتاً مجبور به ماندن در فرانسه شد، اما در جدیدترین گفت‌وگوی خود مدعی شده که تا پایان فصل در این تیم نخواهد ماند.

دیپای به خبرنگاران در پاسخ این پرسش که آینده‌اش در لیون را چگونه پیش بینی می‌کند، گفت:" شما بارها این پرسش را از من کرده‌اید. نمی‌خواهم قولی بدهم که نتوانم بر سر آن بمانم. فکر می‌کنم لیون نیاز دارد تا بیشترین استفاده را از من اینجا ببرد و من هم نیاز دارم تا اینجا بهترین نمایشم را انجام دهم. این چیزی است که هر روز برای آن تلاش می‌کنم".

این در حالی‌ست که قرارداد دپای تا پایان فصل با لیون اعتبار دارد و در صورتی که این باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات او را به فروش نرساند، این بازیکن در تابستان به صورت رایگان راهی نیوکمپ خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала