Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لالیگا؛ شکست تحقیرآمیز رئال مادرید در خانه والنسیا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو Футбол. Лига Чемпионов. Матч "Реал" - ЦСКА
سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو Футбол. Лига Чемпионов. Матч Реал - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خط دفاع کهکشانی‌ها با یک گل به‌خودی و سه پنالتی شب افتضاحی در برابر والنسیا داشت.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته نهم لالیگا اسپانیا، رئال مادرید در ورزشگاه مستایا مهمان والنسیا بود و با نتیجه سنگین 4 بر یک شکست خورد.

تمرینات رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
فهرست بازیکنان رئال برای مصاف با والنسیا؛ اودگارد بازگشت

رئال مادرید در شبی که بازیکنان محوری خود نظیر هازارد و کاسمیرو را به علت ابتلا به کرونا از دست داد، نمایش بسیار بدی مقابل والنسیا به خصوص در فاز دفاعی داشت. در حقیقت در حالی که کورتوا حتی یک توپگیری هم نداشت، والنسیا با چهار شوت به دروازه چهار گل زد.

کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید گل اول را زد تا به نظر برسد که تیم صورتی پوش رئال مادرید می تواند پیروز شود و به رتبه دوم لالیگا برسد اما بعد از آن اشتباهات دفاعی رئال مادرید اغاز شد. لوکاس وازکز و راموس به خاطر هند، مارسلو روی مدافع حریف مرتکب پنالتی شدند تا کارلوس سولر از روی نقطه پنالتی هت تریک کند و از سویی رافائل واران در ادامه فصل فاجعه بارش گل به خودی زد تا رئال مادرید شب کابوس واری را در مستایا داشته باشد.

والنسیا با این برد 11 امتیازی شد و به رده نهم جدول رسید. رئال مادرید با این شکست، با 16 امتیاز در جایگاه چهارم جدول لالیگا باقی ماند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала