Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پس از خراب کردن سومین فرصت؛ زلاتان: عصبانی هستم؛ پنالتی بعدی را نمی‌زنم!

© REUTERS / SERGIO PEREZزلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم»
زلاتان:«من خود را پوتین – به وریانت سویدن، میدانم» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم سویدنی میلان پس از تساوی تیمش برابر ورونا حر‌ف‌های خود را برای خبرنگاران بیان کرده است.  

به گزارش اسپوتنیک، زلاتان ابراهیمویچ بعد از بازی میلان برابر ورونا در حالی که سومین پنالتی فصل خودش را خراب کرده بود ، گفت که دیگر پنالتی نمی زند و این وظیه را به کسیه واگذار کرده است .

زلاتان - اسپوتنیک افغانستان
میلان 2 - هلاس ورونا 2؛ میلان با زلاتان نمی‌بازد! + ویدیو

زلاتان ابراهیمویچ در جریان تساوی 2 - 2 میلان مقابل هلاس ورونا یک پنالتی از دست داد. این سومین پنالتی او در فصل جاری بود که از دست می‌رفت. سه پنالتی پیاپی که توسط ایبرا در بازی‌های‌ میلان از دست رفته است. او به همین دلیل بعد از بازی دیروز اعلام کرد وظیفه پنالتی‌زنی در میلان را به بازیکن دیگری واگذار خواهد کرد.

مهاجم 39 ساله روسنری پس از پایان بازی در صحبت با خبرنگاران گفت:«عصبانی هستم زیرا تساوی در بازی امروز اصلا خوب نبود. فرصت‌های زیادی داشتیم. یک پنالتی از دست دادم و فکر می‌کنم  پنالتی بعدی را به کسیه بدهم. این بهتر است. 2 گل دریافت کردیم و برگشتیم. مهم‌ترین مسئله این بود که اعتماد به نفس‌مان را از دست ندادیم. با توجه به شرایط جدول می‌خواهیم در هر بازی پیروز شویم.»

با اینکه زلاتان اشتباه خود در از دست دادن پنالتی را در وقتهای تلف شده انتهای بازی جبران کرد و در دقیقه 90 + 3 گل تساوی میلان را به ثمر رساند ولی پنالتی خراب شده برایش گران آمده بود. زلاتان ابراهیمویچ از شش پنالتی قبلی خود چهار پنالتی را از دست داده است. این سومین پنالتی پیاپی زلاتان برای میلان بود که از دست می‌رفت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала