Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیانیچ: در حالا حاضر در بهترین باشگاه جهان حضور دارم

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر میرالم پیانیچ Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина
میرالم پیانیچ       Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی بارسلونا، در گفت‌وگویی مدعی شد که در حال حاضر در بهترین باشگاه جهان حضور دارد و تلاش خواهد کرد تا جام‌های زیادی را با این تیم برنده شود.

به گزارش اسپوتنیک، میرالم پیانیچ هافبک بوسنیایی، قبل از باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستان گذشته، در ازای انتقال آرتور ملو برازیلی به یوونتوس، به بارسلونا آمد و تا اینجای کار عملکرد قابل قبولی داشته است.

میرالم پیانیچ       Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина - اسپوتنیک افغانستان
میرالیم پیانیچ: بارسلونا به دنبال انتقام از بایرن مونیخ است

این بازیکن که تا حالا در ترکیب اصلی بارسا، جای ثابت پیدا نکرده، امروز در گفت‌وگویی مدعی شد که در بهترین تیم جهان حضور دارد و به دنبال کسب جام‌های متعدد با این تیم است.

او در این مورد به کانال پلاس فرانسه گفت:" من در بهترین باشگاه جهان حضور دارم و اینجا سبکی از بازی وجود دارد که همیشه دوست داشتم بازی کنم اما هنوز راضی نیستم. من می خواهم فرصت کسب عناوین بزرگ را داشته باشم. هدف من بهترین بودن و کسب عناوین بزرگ است و این همان چیزی است که من واقعاً می‌خواهم".
پیانیچ در ادامه افزود:" در گذشته این شانس را داشتم که به باشگاه‌هایی مانند بایرن مونیخ یا اینتر بروم، اما احساس نمی‌کردم زمان مناسبی باشد. در بارسلونا احساس خوبی دارم و به آنچه فکر می‌کردم رسیده‌ام".

پیانیچ در حالی چنین سخنان را به زبان می‌آورد که پدری، فرنکی دی‌یونگ و بوسکتس به او ترجیح داده می‌شوند و در بازی‌های بیشتری به میدان رفته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала