Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اشاره مدیر ورزشی پی‌اس‌جی به رونالدو

© REUTERS / Eric GaillardSoccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Olympique Lyonnais v Juventus - Groupama Stadium, Lyon, France - February 26, 2020 Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected as he applauds fans at the end of the match
Soccer Football - Champions League - Round of 16 First Leg - Olympique Lyonnais v Juventus - Groupama Stadium, Lyon, France - February 26, 2020  Juventus' Cristiano Ronaldo looks dejected as he applauds fans at the end of the match  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیر ورزشی باشگاه پاریسن‌جرمن در گفت‌وگویی در مورد احتمال پیوستن رونالدو به صحبت کرد و از این موضوع استقبال کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه یوونتوس پس شیوع ویروس کرونا از لحاظ مالی به شدت آسیب دیده و به نظر می‌‍رسد که در سال آینده برخی هزینه‌های خود را کاهش دهد.

Nominees for the Best FIFA football player, Barcelona and Argentina forward Lionel Messi (R) and Real Madrid and Portugal forward Cristiano Ronaldo (L) chat before taking their seats for The Best FIFA Football Awards ceremony, on October 23, 2017 in London.  - اسپوتنیک افغانستان
حمله مسی و رونالدو به دو رکورد تاریخی پله + عکس

نخستین هدف این باشگاه فروش بازیکنانی‌ست که دستمزد بالایی دارند و با قیمت بسیار مناسب به فروش می‌روند.

چند روز قبل گزارش‌های به نشر رسید و خبرهای حاکی از عدم ارائه پیشنهاد جدید به رونالدو و فروش این بازیکن بود.

رونالدو در تابستان آینده 36 ساله می‌شود و به پایان دوران فوتبالی خود نزدیک خواهد شد. یوونتوس امیدوار است که بتواند مرد پرتگالی را در تابستان سال 2021 یعنی یک سال پیش از اتمام قراردادش در تورین، به فروش برساند.

با توجه به دست مزد هنگفت این بازیکن، هیچ باشگاه احتمالا آماده جذب این بازیکن نخواهد بود و تنها باشگاه پاریسن‌جرمن است که توانایی پرداخت این بازیکن را دارد.

مدیر ورزشی این بازشگاه نیز امروز در مورد احتمال پیوستن رونالدو به تیمش واکنش نشان داد و از این موضوع استقبال کرد.

لئوناردو در این مورد در لایف فیسبوک گفت:" شاید یک روز رونالدو تصمیم بگیرد که به تیمی دیگر برود. همه چیز به خودش مربوط است. همواره در زمان جذب ستاره‌های بزرگ از پی اس جی به عنوان یکی از گزینه ها نام برده می‌شود. اما قبل از آن باید فرصت ها، شرایط، لحظات و ... تحت بررسی قرار بگیرند. طبیعی است که در این باره صحبت شود اما شرایط جنون آمیز بازار نقل و انتقالات باعث می شود که در حال حاضر او در دسترس ما نباشد اما اگر او به اینجا بیایید ما استقبال می‌کنیم".

این در حالی‌ست که این باشگاه امروز مذاکرات را برای تمدید قرارداد نیمار، امباپه، درکسلر و دیماریا آغاز کرده و در صورتی که این بازیکن تمدید کنند، شرایط جذب رونالدو دشوار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала