Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملی پوش روسی با انتشار ویدیویی غیراخلاقی از همراهی تیم ملی کشورش محروم شد + ویدیو

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر آرتم زوبا
آرتم زوبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرتم زوبا، مهاجم تیم ملی روسیه به دلیل انتشار ویدیویی غیراخلاقی از این تیم کنار گذاشته شد.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار ویدیویی غیراخلاقی از آرتم زوبا ستاره تیم زنیت سن‌پترزبورگ و تیم ملی روسیه باعث شد این بازیکن با مجازاتی شدید روبه‌رو شود. فدراسیون فوتبال روسیه تصمیم گرفت به خاطر این ویدیو که گفته می‌شود مربوط به سال 2019 بوده، او را از تیم ملی کشورش کنار بگذارد.

Игрок ФК Зенит Артём Дзюба на церемонии вручения кубка чемпионов России после окончания матча 27-го тура чемпионата России по футболу среди клубов Премьер-лиги между ФК Зенит (Санкт-Петербург) и ФК Сочи (Сочи) - اسپوتنیک افغانستان
قهرمانی زنیت در سوپر جام روسیه + ویدیو/عکس

آرتم زیوبا بازیکن تیم فوتبال زنیت روسیه پس از انتشار فلم از جریان خود ارضایی اش در صفحات اجتماعی از تیم ملی فوتبال روسیه خط خورد. این بازیکن سابقه دار فوتبال روسیه، چندی پیش نیز بخاطر حرکت و شوخی جنجالی با سردار آزمون هم تیمی ایرانی اش در رختکن پس از قهرمانی در لیگ روسیه مورد انتقاد گرفته بود.

«استانیسلاو چرچسوف» سرمربی تیم ملی روسیه در این خصوص گفت:«در مورد آرتم زیوبا موضوع ورزشی در کار نیست، بنابراین هیچ دلیلی نمی‌بینیم که در این مورد اظهارنظر کرده و وارد جزئیات شویم. با این حال، کادر فنی تیم ملی روسیه به خوبی درک می‌کند که تیم ملی باید خود را برای بازی های نوامبر برابر مولداوی، ترکیه و صربستان آماده کند و تمرکز خود را با موضوعات فرعی از دست ندهد.»

این بازیکن در جریان 47 بازی 26 گل برای تیم ملی به ثمر رسانده و در جام جهانی 2018 با زدن سه گل و در مسیر صعود غیرمحتمل میزبان این دوره از رقابت‌ها به یک چهارم نهایی، در قامت یک قهرمان ظاهر شد. او بازوبند کاپیتانی تزارها را هم بر بازو می‌بست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала