Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مارسلو به درهای خروج رئال نزدیک و نزدیک می‌شود‎‌‎‌

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مارسلو - رئال مادرید
مارسلو - رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارسلو مدافع برازیلی رئال مادرید در راه انتقال به سری آ قرار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه فرانسوی «Le 10 sport» خبر داده که باشگاه یوونتوس در وضعیت بهتری از سایر رقبا از جمله تاتنهام برای به خدمت گرفتن مارسلو از رئال مادرید در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی پیش رو قرار دارد.

Футболисты после матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
پشیمانی شدید زیدان از اعتماد به مارسلو

به نظر می‌رسد یوونتوسی‌ها قصد دارند با جذب مارسلو، سمت چپ دفاع خود را به او بسپارند. به نظر می رسد که اصرارهای بی پایان زیدان به احیای مارسلو هیچ نتیجه ای ندارند. بازیکن برازیلی باید آماده رفتن شود و خیلی بعید است که او را در فصل 22-2021 با پیراهن رئال مادرید ببینیم.
گفته می‌شود یوونتوس و اینتر با مبلغی حدود 10 تا 12 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن مارسلوی برازیلی رقابت خواهند کرد. شاید فروش رگیلون و اتکا کردن به مارسلو یکی از اشتباهات بزرگ رئال مادرید و زیدان در نقل و انتقالات تابستانی بود. باید دید که چه کسی در تابستان بعدی به عنوان رقیب مندی و جانشین مارسلو به رئال مادرید می‌آید.

مارسلو که از سال 2007 در رئال مادرید حضور دارد و قهرمانی متعدد از جمله چهار قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است، قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه در سال 2022 به پایان می‌رسد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала