Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مرگ ستاره سابق رئال و والنسیا در 73 سالگی

© REUTERS / Juan MedinaReal Madrid
Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه والنسیا دقایقی قبل اعلام کرد که خوان کروز سول بازیکن سابق این باشگاه و باشگاه رئال مادرید در سن 73 سالگی در گذشت.

به گزارش اسپوتنیک، خوان کروز سول بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است که از سال 1970 تا 1976 میلادی عضو تیم ملی فوتبال اسپانیا بوده و در 28 بازی ملی حضور داشته‌ و 1 گل نیز به ثمر رسانده است.

سول در دو باشگاه والنسیا و رئال مادرید بازی کرده و جام‌های زیادی را نیز کسب کرده است.

او در میان هواداران والنسیا بسیار مطرح بود و بین سالهای 1965 تا 1981 نزدیک به 400 بازی در دو دوره با برای این تیم انجام و اخیراً سفیر باشگاه و عضو هیئت مدیره بوده است.

این باشگاه دقایقی قبل با نشر اعلامیۀ تایید کرد که خوان کروز سول در سن 73 سالگی به ابدیت پیوسته و با خانواده‌اش غمشریکی کرد.

در بیانیه این باشگاه آمده است:" خوان کروز سول در تاریخ والنسیا ماندگار خواهد ماند زیرا کارهای ارزشمندی از خود به جا گذاشت و همه کسانی که او را می شناختند بسیار به او افتخار خواهند کرد. این باشگاه عمیقاً به خانواده و دوستان وی تسلیت می گوید. او را در آرامش ابدی می‌خواهد".

رئال مادرید دیگر باشگاهی که سول در آن توپ زده است نیز اعلامیه نشر کرد و با خانواده بازیکن سابق خود ابراز همدردی کرد.

در اعلامیه لوس بلانکوس آمده است:" رئال مادرید می خواهد به همسرش پائولا و دو دخترش، اقوام و نزدیکانش، و همچنین والنسیا سی اف ، باشگاهی که وی در آن سال‌ها حضور داشت، تسلیت بگوید".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала