Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت والورده فرصت طلایی برای اودگارد

© REUTERS / Andrea ComasMartin Odegaard
Martin Odegaard - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فده والورده به دلیل مصدومیت یک ماه از میادین دور خواهد بود و در این مدت مارتین اودگارد می‌تواند خودش را ثابت و در ترکیب اصلی تیم راه‌یابد.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته باشگاه رئال مادرید از مصدومیت فده والورده خبر داد و زمان دوری او را از میادین یک ماه اعلام کرد.

فدریکو والورده - اسپوتنیک افغانستان
نقش بزرگ والورده در ترکیب زیدان

زیدان در این یک ماه با توجه به در دسترس نبودن کاسمیرو به دلیل ابتلأ به ویروس کرونا، مجبور است تا از مارتین اودگارد در خط میانی استفاده کند و جای خالی والورده را با او پُر کند.

این ستاره نروژی می تواند به عنوان ناجی نگرانی‌های زیدان وارد زمین شود و اکنون این فرصت عالی را دارد که نه تنها نشان دهد که می تواند جای در ترکیب تیم داشته باشد، بلکه می‌تواند به عنوان بازیکن ثابت حتی پس از بازگشت والورده بازی کند.

در برنامه‌های زیدان همواره فیکس شدن این بازیکن بوده و او به اودگارد و توانایی‌هایش باور کامل دارد و این موضوع از همان ابتدای بازگشت اودگارد از سوسیداد در دو بازی اول این فصل از سوی سرمربی فرانسوی نشان داده شد.

اودگارد نیز انگیزه فراوانی برای اثبات خود دارد و تمام تلاشش را خواهد کرد تا باور زیدان را حفظ و جای خالی والورده به بهترین شکل ممکن پُر کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала