Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آسنسیو: من خون هالندی دارم

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر Russia Soccer Champions League CSKA - Real
Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکو آسنسیو پس از 20 ماه دوری از تیم ملی فوتبال کشورش، بار دیگر از سوی لوئیز انریکه دعوت شد و در نشست خبری قبل از دیدار با هالند، در کنفرانس خبری صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آخرین حضور مارکو آسنسیو در تیم ملی اسپانیا، 20 ماه قبل و در 10 جون 2019، در برابر سویدن بود که با نتیجه 0-3 به سود این تیم به پایان رسید و این بازیکن حالا پس غیبت طولانی مدت دوباره به اردوی تمرینی لاروخا دعوت شده است.

Marco Asensio, futbolista español - اسپوتنیک افغانستان
خوشحالی آسنسیو از ماندن مسی در بارسا

این بازیکن در بازی اسپانیا – هالند که بامداد فردا در سرزمین لاله‌های نارنجی برگزار خواهد شد، احتمالاً برای این تیم به میدان خواهد رفت و پس از مدت‌ها فرصت بازی با لباس لاروخا را نیز دارد.
آسنسیو در کنفرانس خبری قبل از این دیدار در کنار لوئیز انریکه حاضر و مدعی شد که هالند خانه دوم او است.

او در این مورد گفت:" هالند مانند کشور دوم من است، نیمی از خانواده من از اینجا هستند، من خون هلندی دارم. اینجا برای من خاطرات بزرگی به ارمغان می آورد و من چیزهای زیادی در مورد خانواده هالندی خود به یاد می آورم. من در اینجا با خانواده‌ام رابطه بسیار خوبی دارم و سعی می کنم سالی یک بار به اینجا بیایم".
او در ادامه در مورد دوری دراز مدت خود از تیم ملی نیز صحبت کرد و چنین گفت:" من حالا احساس خوبی دارم، این مدت طولانی است که می گذرد. ​​هر روز کمی بهتر می شوم و برای رسیدن به این مرحله کار زیادی لازم است و مطمئن هستم که به من فرصت بازی می‌دهند. من تیم و کادرفنی را می‌شناسم که به آن تعلق دارم. مسیر درست است، مطمئناً زمان‌ خوب فرا خواهد رسید. وقتی نتایج برای ما خوب نیستند، انتظار می رود اوقات سختی داشته باشیم، این چیزی است که ما می‌دانیم و می‌فهمیم."
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала