Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز مذاکرات باشگاه پاریسن‌جرمن برای تمدید قرارداد با سه ستاره مطرح

عضو شوید
لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاریسن‌جرمن، از آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد با نیمار، امباپه و دیماریا خبر داد و مدعی شد که این باشگاه برای حفظ هر سه بازیکن تلاش خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، از قرارداد فعلی نیمار جونیور و کلیان امباپه با پاریسن‌جرمن یک سال باقی مانده و قرارداد آنخل دیماریا در پایان فصل به پایان می‌رسد، اما این باشگاه تا این دم مذاکراتی برای تمدید با این بازیکنان آغاز نکرده بود.

Neymar (Brazil) triumphs after the victory in the World Cup 1/8 finals match between Brazil and Mexico. - اسپوتنیک افغانستان
نیمار در اندیشه تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی

این باشگاه امروز به صورت همزمان مذاکرات را با هر سه بازیکن آغاز کرد و این موضوع را لئوناردو مدیر وزشی پاریسن‌جرمن در گفت‌وگو با ویب سایت رسمی باشگاه فاش کرد.

او در این مورد گفت:" ما مذاکرات‌ را با نیمار، امباپه و دیماریا برای تمدید قرارداد آن‌ها آغاز کرده‌ایم. به خاطر داشته باشید که پاریسن‌جرمن امسال دچار ضررهای مالی شده است، ما در دوره دشواری به سر می‌بریم و کار آسانی برای تمدید قرارداد بازیکنان‌ خود نداریم، اما به طور مستقیم در حال مذاکره با امباپه و نیمار هستیم".

پی‌اس‌جی در حالی مذاکرات را با بازیکنانش آغاز کرده که رئال مادرید شدیداً برای جذب امباپه و بارسلونا برای باز گرداندن نیمار تلاش‌هایی انجام داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала