Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت قاطع اسطورۀ منچستر از سولسشایر در مقابل پوچتینو

© Sputnik / Алексей Дружинин /  مراجعه به بانک تصاویر ریو فردیناند
ریو فردیناند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسطورۀ فوتبال منچستریونایتد شایعات مربوط به پیوستن مائوریسیو پوچتینو به منچستریونایتد و برکناری اوله گونار سولشر از هدایت تیم را قاطعانه رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولسشیر به واسطه عملکرد فصل جاری منچستریونایتد در مسابقات لیگ برتر انگلیس مورد انتقاد قرار گرفته است.

منچستریونایتد Футбол. Лига чемпионов. Матч Манчестер Юнайтед - ЦСКА - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
باشاک‌ شهیر 2 – یونایتد 1؛ بی‌روح و بی‌برنامه مثل منچستر سولسشر
ریو فردیناند، بازیکن و همبازی سابق سولسشایر در منچستریونایتد درباره شایعات پیرامون آینده این سرمربی گفت: «اگر بخواهم صادقانه بگویم، این صحبت‌ها بی احترامی به سولسشایر است. من از منبعی بسیار موثق شنیده‌ام هیچ‌گونه صحبتی یا چیزی شبیه به این با پوچتینو در کار نبوده است.»
ستاره سال‌های پیش شیاطین سرخ در ادامه همچنان به پشتیبانی‌اش از سرمربی کنونی یوناتید پرداخت و گفت:«فکر می‌کنم مطرح کردن این مباحث درست نیست. این مرد شغلش را دارد و تیمش در زمان نیاز نتیجه گرفته و نباید چنین رفتاری با او صورت بگیرد. این مطلبی بود که باید به آن اشاره می کردم.»

اگرچه سولسشیر اعلام کرده رابطه خوبی با باشگاه دارد و مشکلی با مسئولان وجود نداشته اما رسانه‌های انگلیسی می‌گوید مائوریسیو پوچتینو به عنوان جانشین احتمالی این سرمربی در نظر گرفته شده است و در صورت تکرار نتایج ضعیف، سرمربی سابق تاتنهام روی نیمکت شیاطین سرخ می‌نشیند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала