Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مانژوکیچ جانشین فاتی می‌شود؟

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ماریو مانژوکیچ
ماریو مانژوکیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا خواهان پُر کردن جای خالی آنسو فاتی است که به دلیل مصدومیت نمی‌توان 4 ماه این تیم را همراهی کند و ماریو مانژوکیچ یکی از گزینه‌های بلوگرانا است.

به گزارش اسپوتنیک، آنسو فاتی در جریان دیدار بارسلونا در برابر رئال بتیس در آغاز هفته برگزار و با برتری 2-5  این تیم به پایان رسید، از ناحیه مینیسک پای چپ مصدوم و مجبور به عمل جراحی شد.

Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کومان تا 5 ماه فاتی را از دست خواهد داد

شب گذشته باشگاه بارسلونا با نشر اعلامیۀ، عمل جراحی او را  توسط داکتر کاگوت موفقانه توصیف کرد و مدعی شد که این بازیکن 4 ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود.

این باشگاه حالا به فکر خرید اضطراری است و می‌تواند بازیکنی را که با تیم دیگری قرارداد ندارد به خدمت بگیرد.

براساس گزارش موندو، در فهرست بارسلونا برای رقابت‌های لالیگا جای یک بازیکن خالی است و این تیم هیچ مشکلی در جذب بازیکن ندارد و می‌تواند از میان بازیکنانی که آزاد اند، یکی را به خدمت بگیرد.

گزارش‌هایی وجود دارد که ماریو مانژوکیچ مهاجم سابق بایرن مونیخ، یوونتوس و اتلتیکومادرید که تجربه بالایی دارد و در حال حاضر بدون تیم است، گزینه مورد نظر مدیران بارسلونا است و آن‌ها خواهان بستن قرارداد با این مهاجم کروات اند.

مانژوکیچ در حالی مورد توجه مدیران بارسلونا قرار گرفته که دپای گزینه مورد نظر کومان است و سرمربی هالندی اصرار دارد تا باشگاه تا ماه جنوری برای مهاجم لیون انتظار بکشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала