پنج هواپیمای دیگر با نیروهای نگهبان صلح روسی به قره باغ پرواز کردند

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation  /  مراجعه به بانک تصاویر پنج هواپیمای دیگر با نیروهای نگهبان صلح روسی به قره باغ پرواز کردند
پنج هواپیمای دیگر با نیروهای نگهبان صلح روسی به قره باغ پرواز کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پنج هواپیمای دیگر با نیروهای نگهبان صلح روسی به قره باغ کوهستانی پرواز کردند که در مجموع تاکنون 20 هواپیما نیروهای نگهبان صلح روسی به قره باغ پرواز کرده اند.

 پوتین توافق صلح در قره باغ را ارزیابی کرد - اسپوتنیک افغانستان
پوتین توافق صلح در قره باغ را ارزیابی کرد
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه نوشت، که پنج هواپیمای دیگر با نیروهای نگهبان صلح روسی به منطقه قره باغ پرواز کردند.
این وزارت خاطرنشان می کند، که هواپیماهای شانزدهم، هفدهم، هجدهم، نوزدهم و بیستم به سوی قره باغ به پرواز درآمدند.
در این پیام آمده است: "هواپیماهای ایل -76 هواپیمایی حمل و نقل نظامی با نیروهای نگهبان صلح روسی از میدان هوایی اولیانوفسک-ووستوچنی برخاستند".
همچنین گزارش شده است، که پرسنل یگان نگهبان صلح، مواد و نفربرهای زرهی در آن هستند. فرستادن نیروهای نگهبان صلح روسیه از میدان هوایی اولیانوفسک-ووستوچنی توسط هواپیمای حمل و نقل نظامی ایل -76 انجام می شود.
پیش از این معلوم شده بود، که رهبران روسیه، ارمنستان و آذربایجان بیانیه مشترکی درباره آتش بس در قره باغ اتخاذ کردند. طبق بیانیه ای که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ابراز کرد، آتش بس کامل در قره باغ کوهستانی از 10 نوامبر آغاز می شود، آذربایجان و ارمنستان در مواضع اشغالی خود متوقف می شوند و باید اسیران جنگی را تبادل کنند. همچنین نیروهای نگهبان صلح روسی در قره باغ جا به جا می شوند.
نیروهای نگهبان صلح فدراسیون روسیه در قره باغ به تعداد 1960 پرسنل نظامی، 90 نفر زره پوش، 380 واحد تجهیزات مستقر شده است. فرماندهی نیروهای نگهبان صلح روسیه برای مدیریت عملیات صلح در منطقه شهر استپاناکرت جا به جا خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала