پوتین: سومین واکسن روسی ویروس کرونا به زودی ثبت می شود

© Sputnik / Aleksey Nikolskyi /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس جمهوری روسیه امروز(20 عقرب) گفت: روسیه به زودی سومین واکسن ضد کرونای خود را به ثبت خواهد رسانید.
 رئیس جمهوری روسیه امروز(20 عقرب) گفت: روسیه به زودی سومین واکسن ضد کرونای خود را به ثبت خواهد رسانید. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهوری روسیه امروز(20 عقرب) گفت: روسیه به زودی سومین واکسن ضد کرونای خود را به ثبت خواهد رسانید.

 

به گزارش اسپوتنیک رئیس جمهور روسیه که در نشست مجازی سران کشورهای سازمان همکاری شانگهای سخن می گفت، افزود: اجلاس سازمان همکاری های شانگهای به زودی بیانیه ای درباره مبارزه با ویروس کرونا صادر خواهد کرد. ما امروز با طرح فراگیری یرای سازمانمان جهت مبارزه با این همه گیری موافقت خواهیم کرد و بیانیه ای نیز درباره مسائل مربوط به ویروس کرونا صادر خواهیم کرد.

قصد اسرائیل برای خرید واکسن روسی ضد کرونا - اسپوتنیک افغانستان
قصد اسرائیل برای خرید واکسن Sputnik V ضد کرونا از روسیه

وی خاطرنشان کرد: روسیه در حالی ریاست سازمان همکاری شانگهای را برعهده دارد که کشورهای این سازمان با همه گیری کرونا روبرو هستند بنابراین اصلاحاتی در برنامه های کار مشترک صورت گرفت و در آن به موضوع افزایش همکاری ها بین کشورهای عضو درزمینه مراقبت های بهداشتی و حفاظت از جان و بهداشت شهروندان اهتمام قائل شده است.

پوتین در ادامه سخنان خود درباره واکسن ضد ویروس کرونا در روسیه نیز گفت: دو واکسن ثبت شده در روسیه اثربخش و ایمن هستند. تحقیقات مرتبط با این دو واکسن، اثربخشی و ایمن بودن هر دو را ثابت کرده است.

وی افزود: افرادی که با این دو واکسن واکسینه شدند و با افراد مبتلا به این ویروس در تماس بودند، خفیف ترین علائم بیماری هم در آنها ظاهر نشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала